Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > حوادث - زن ۳۷ ساله ای که با شگردی خاص به همراه دخترش طلاجات طلافروشی ها را سرقت می کرد، دستگیر شد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ میررضا بهرامی رییس کلانتری 172 عبدالعظیم گفت: در طول یک ماه گذشته سرقت طلاجات از طلا فروشی های محدوده آستان حضرت عیدالعظیم به شیوه بدل اندازی افزایش یافته بود که رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هفته گذشته مرد جوانی متصدی طلافروشی در پاساژی حوالی آستان مقدس متوجه بدلی بودن یکی از انگشترهای موجود در ویترین شد.

سرهنگ بهرامی گفت: صاحب طلافروشی با بررسی دقیق فیلم دوربین های مداربسته مغازه اش متوجه شد که زن جوانی از اتباع افغان که به همراه دختر نوجوانش دیروز برای خرید طلا مراجعه کرده بود پس از پرس و جو و درخواست دیدن نمونه دیگر از انگشترها و رفتن طلافروش به سمت ویترین، بدور از چشم وی اقدام به تعویض انگشتر می کند.

دستگیری سارق زن بدل انداز طلا

وی در ادامه گفت: فروشنده پس از مشاهده فیلم دوربین مداربسته فروشگاه با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت. ماموران پلیس با حضور در محل موضوع را تحت بررسی قرار دادند و عکس به دست آمده از این خانم بین کسبه برای شناسایی پخش شد تا در صورت دیده شدن این زن سریعا پلیس در جریان موضوع قرار بگیرد.

سرهنگ میربهرامی در ادامه افزود: فردای همان روز بود صاحب یک طلافروشی دیگر در پاساژ اطراف حرم حین مراجعه این زن به طلافروشی اش او را شناسایی کرد و ماموران کلانتری 172 عبدالعظیم با حضور در محل سارق را دستگیر کردند.

رییس کلانتری 172 عبدالعظیم در ادامه گفت : این خانم ۳۷ ساله در اظهارات اولیه به ۲۵ فقره سرقت با این نوع شیوه اعتراف کرد و مشخص شد که پنج فقره از این سرقت ها فقط از همان پاساژ بوده است. از این سارق ۴۳۰ هزار تومان وجه نقد کشف شد که اعتراف کرد از خانمی در حرم سرقت رفته است.

به گفته سرهنگ میربهرامی، سارق در تحقیقات اعتراف کرد که قبل از سرقت با حضور در جلوی مغازه انتخاب شده ویترین آن را دقیقا بررسی و یک انگشتر یا النگو را انتخاب می کرد و پس از تهیه مانند بدل آن یا بدلی که شباهت بسیار به آن داشت با تیپ شیک به همراه دخترش به طلافروشی مورد نظر می رفت و با قرار دادن بدلیجات در کیفش در یک لحظه از غفلت فروشنده سوء استفاده می کرد و قطعه طلای بدل را با قطعه اصلی عوض می کرد.

در پایان سرهنگ میررضا بهرامی رییس کلانتری 172 عبدالعظیم به فروشندگان طلا و جواهر توصیه کرد که هنگام حضور مشتریان توجه لازم را به طلاجات موجود در واحد صنفی خود داشته باشند.

 

 

 

۴۲۴۲

کلید واژه‌ها : پلیس - پلیس آگاهی - سرقت -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس پلیس آگاهی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی چناران گفت: با اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مناطق مختلفِ این شهرستان ۲۳ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.   سرهنگ محمود علائی افزود: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی با هدف پیشگیری از سرقت‌ های خرد، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود.   وی ادامه داد: در این اجرای این طرح مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم‌ منزل، دوچرخه و ابزار‌آلات ساختمانی کشف و ضبط شده است.   علائی افزود: هدف راهبردی طرح‌ های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی،کنترل جرایم، ارتقاء احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم است.   وی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به ‏پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری ۳ سارق در یزد