Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@23:57:57 GMT

شلیک بیش از ۵۰ موشک از سوی متجاوزان به صعده

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۷۵۱۸

شلیک بیش از ۵۰ موشک از سوی متجاوزان به صعده

ائتلاف متجاوز سعودی طی ساعات گذشته بیش از ۵۰ موشک به یک منطقه مرزی در صعده واقع در شمال یمن شلیک کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از المسیره، ائتلاف متجاوز سعودی طی ساعات گذشته با بیش از ۵۰ موشک منطقه "الغور" در بخش مرزی "غمر" واقع در صعده یمن را هدف قرار داد.

شکست عملیات متجاوزان در اطراف جیزان

یک منبع نظامی گفت که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی به سوی منطقه "الإم بی سی" در جیزان واقع در جنوب عربستان را به شکست کشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع نظامی با بیان اینکه تلاش مزدوران عربستان برای پیشروی در این منطقه از نیمه‌های شب گذشته تا صبح امروز ادامه یافت، از کشته و زخمی شدن شماری از آن‌ها در عملیات دفاعی نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر داد.

ترور نافرجام استاندار منصوب منصور هادی در تعز

رسانه‌های یمنی از انفجار یک بمب خبر دادند که "امین محمود" استاندار منصوب عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور در تعز را هدف قرار داد.

به گزارش این رسانه‌ها این انفجار زمانی رخ داد که امین محمود برای یک سفر کاری به عدن در جنوب یمن سفر کرده بود.

جنوب یمن از سال ۲۰۱۵ میلادی تحت اشغال شبه نظامیان برخوردار از حمایت‌های عربستان و امارات است و از آن زمان تاکنون دچار ناامنی و هرج و مرج گسترده است.

انهدام ۵ خودروی نظامی متجاوزان در ساحل غربی

یک منبع نظامی گفت که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ۴ خودروی زرهی متجاوزان و مزدوران عربستان را در غرب منطقه الدریهمی در الحدیده و یک خودروی دیگر را نیز در منطقه "حیس" در ساحل غربی منهدم کردند که در پی آن تمام سرنشینان این خودرو‌ها به هلاکت رسیدند.

نیرو‌های یمنی روز دوشنبه نیز مواضع متجاوزان در جبهه "الفازه" در ساحل غربی را هدف حملات منحصر به فرد خود قرار دادند که در پی این عملیات شماری از متجاوزان به هلاکت رسیده و یک خودروی زرهی آن‌ها منهدم شد و خساراتی به تجهیزات جنگیشان وارد آمد.

منبع: فردا

کلیدواژه: یمن تحولات یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت

سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی ضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیرو‌های امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیرو‌های امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیاز‌های امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد خاطرنشان کرد:بحمدالله ضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و همافزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیرو‌های مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیرو‌های جهادی به ویژه مشارکت نیرو‌های مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

دیگر خبرها

  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • آثار و پیامد‌های عملیات وعده صادق در تنبیه متجاوزان صهیونیست
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • استاندار گلستان: عملیات وعده صادق اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به دنیا نشان داد
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • عملیات وعده صادق موازنه قدرت نظامی در منطقه را تثبیت کرد
  • آذربایجان غربی از استان‌های امن کشور
  • پهپاد کمان ۱۲ و کمان ۲۲ به نمایش درآمد