Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به واژگونی تریلی و برخورد زنجیره‌ای ۲۰ سواری در اتوبان قزوین - کرج، گفت: ۴۵ مسافر در اثر این تصادف دچار حادثه شدند.

به گزارش مشرق، شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و  نجات  در ارتباط با جزئیات واژگونی تریلی و تصادف زنجیره‌ای ۲۰ سواری در اتوبان قزوین -کرج اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۶:۱۰ عصر امروز در کیلومتر ۱۵ اتوبان قزوین -کرج لاین جنوبی و روبروی شهر محمدیه به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بر اثر این تصادف ۴۵ مسافر دچار حادثه شده که ۵ نفر از آنها به شدت مصدوم و توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ اتوبان اخبار حوادث تصادف واژگونی تریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم) راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج