Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:36:57 GMT

ترافیک مرکز شهر در سه‌شنبه‌های بدون خودرو

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۷۶۱۱

ترافیک مرکز شهر در سه‌شنبه‌های بدون خودرو

در حالی که انتظار می‌رود در سه شنبه‌های بدون خودرو خیابان‌های مرکزی شهر خلوت و ترافیک روانی در آن جریان داشته باشد، بازهم شاهد حجم زیاد تردد خودروها در این مسیرها هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌سه‌شنبه ساعت 20- خیابان علامه مجلسی حدفاصل میدان قدس به سمت چهارراه ابن سینا ترافیک سنگینی دارد، همچنین از میدان قدس به سمت خیابان ادیب ترافیک سرسام‌آوری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در مسیر چهارراه شریعتی به سمت خیابان چهارباغ بالا ترافیک روان است، خروجی بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت خیابان جی  تا میدان احمد آباد ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

خیابان کمال اسماعیل حدفاصل شمال پل فردوسی به سمت میدان خواجو به دلیل انجام عملیات تعمیرات شبکه فاضلاب مسدود شده و تا اتمام این عملیات عمرانی شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین همچون خیابان‌های فردوسی، منوچهری و بلوارآیینه‌خانه استفاده کنند.

شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی به خصوص حوالی پل شهید خوسیانی نیز ترافیک سنگین است، در خیابان شمس آبادی حدفاصل خیابان شیخ بهایی تا خیابان عباس آباد پارک دوبل خودروهایی که بیشتر برای مراجعه به مطب پزشکان به این نقطه از شهر سفر کرده‌اند، باعث ایجاد ترافیک شده است.

در خیابان کاوه حدفاصل تقاطع کاوه تا بهارستان همچنین خیابان رباط تردد خودروها به دلیل پارک دوبل خودروها با کندی انجام می‌شود، مشابه این وضعیت را می‌توان در میدان آزادی ورودی خیابان هزارجریب مشاهده کرد.

در حالی که انتظار می‌رود در سه شنبه‌های بدون خودرو خیابان‌های مرکزی شهر خلوت و ترافیک روانی در آن جریان داشته باشد، بازهم شاهد حجم زیاد تردد خودروها در این مسیرها به ویژه خیابان‌های طالقانی، چهارباغ پایین و باغ گلدسته هستیم.

از پل مطهری تا خیابان صائب  رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، ترافیک در خیابان‌های چهارباغ بالا و حکیم‌نظامی نیز سنگین است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترافيک اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مسیر یکطرفه شد | ترافیک سنگین خودروها به سمت شمال

به گزارش همشهری آنلاین، سرگرد محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به تعطیلی روز شنبه و حجم زیاد حرکت مسافران به سمت شمال اظهار کرد: این محور از ساعت ۷ صبح امروز از بالای طویر مرزن‌آباد به سمت تهران و کرج مسدود شد.

وی افزود: برای کاهش بار ترافیک در حال حاضر تنها از سمت تهران و کرج به سمت شمال تردد جریان دارد.

سرگرد احمدی از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از سبقت غیر مجاز بپرهیزند.

کد خبر 848865 منبع: ایسنا برچسب‌ها استان مازندران چالوس خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت راه و جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده های ٢٠ استان کشور
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • ترافیک سنگین در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان/ ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • وضعیت جاده‌ها| کندوان یک طرفه شد / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • این مسیر یکطرفه شد | ترافیک سنگین خودروها به سمت شمال
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور