Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@06:40:44 GMT

جشن غدیر با حضور زوج‌های جوان در کرج برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۷۷۱۱

جشن غدیر با حضور زوج‌های جوان در کرج برگزار می‌شود

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام‌حسین(ع) کرج از برگزاری جشن جوان‌یاری و اهدا جوایزی به زوج‌های جوان کرجی در روز عید غدیر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه سپاه استان البرز، سید‌روح‌الله فضلی اظهار کرد: «آئین شب گذشته در اجرای طرح پویش جوان‌یاری محله مهربانی در 5 نقطه شهر کرج شامل مسجد، حسینیه، بوستان و سالن اجتماعات شهری با حضور عموم مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج افزود: «در اجرای این طرح علاوه بر برگزاری آئین ازدواج آسان برای تهیه جهیزیه و لوازم زندگی، از کمک خیرین استفاده شد.»

وی با بیان اینکه در اجرای طرح محله مهربانی 100 جهیزیه برای نوعروسان محلات کرج تهیه شده است، گفت: «قرار است تا این جهیزیه‌ها در روز عید سعید غدیر به زوج‌های جوان اهدا شود.»

فضلی اضافه کرد: «همچنین طرحی به عنوان جشن غدیر و پویش جوان‌یاری در روز عید غدیر در کرج برگزار می‌شود که در این طرح قرار است که تمام زوج‌های جوانی که از ابتدای سال 96 تا میلاد امام‌رضا (ع) در سال 97 ازدواج کرده‌اند دعوت شده و با قید قرعه هدایای ویژه‌ای به آن‌ها اهدا شود.»

وی تصریح کرد: «به همین منظور برای حمایت از پویش جوان‌یاری محله مهربانی یک سامانه پیامکی به نام هیات رزمندگان محله مهربانی به شماره #313*4*733* در نظر گرفته شده تا خیرین به هر میزان که لازم می‌دانند کمک های نقدی خود را اهدا کنند.»

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان

تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ایران برابر ترکمنستان با ۷ گل به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین دیدار تیم‌های ملی فوتبال اجوانان بانوان ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود
  • سیستم VAR چینی در راه ایران | لیگ باید جوان شود