Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:00:21 GMT

نصب انشعاب برق واحدهای مسکن مهر پرند تا هفته دولت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۷۷۹۹

نصب انشعاب برق واحدهای مسکن مهر پرند تا هفته دولت

به گزارش خبرنگار مهر، محسن وطن خواهی عصر سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور پیگیری نصب انشعابات مسکن مهر با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تهران، خواستار تسریع در رفع نواقص و نصب انشعاب برق واحد های مسکن مهر پرند شده ایم و در این رابطه اعلام می کنیم که انشعاب برق واحدهای مسکن مهر پرند تا هفته دولت نصب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وطن خواهی با بیان اینکه بیش از۶ هزار واحد مسکن مهر از نظر ابنیه آماده تحویل به مالکان بوده اما معطل نصب انشعابات توسط دستگاه های خدمات رسان هستند، افزود: این جلسه طی ۲ محور رفع نواقص و نصب کنتور واحدهای آماده افتتاح تا پیش از هفته دولت و همچنین اجرای شبکه و انشعاب باقی مانده واحد های مسکن مهر برگزار شد.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با مثبت دانستن نتایج این جلسه، بیان داشت: در این جلسه مقرر شد که شرکت توزیع برق بر اساس اولویت برنامه زمانب ندی شرکت عمران، تا پایان سال انشعاب ۲۲۸۵۰ واحد مسکن مهر را نصب کند تا شرکت عمران نیز امکان محوطه سازی و تحویل واحد ها را به مالکان داشته باشد.

وطن خواهی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای تکمیل مسکن مهر پرند، گفت: هر روز پیگیر تکمیل مسکن‌ مهر پرند هستیم و جلسات متعددی با دستگاه های مربوطه و انبوه سازان برگزار می کنیم که تاکنون نتایج خوبی در بر داشته است.

مدیر عامل شرکت عمران پرند بیان داشت: هر کاری که در توانمان باشد برای بسته شدن هر چه سریعتر پرونده مسکن مهر پرند انجام می دهیم.

گفتنی است در این جلسه مدیران ادارات برق شهرستان رباط کریم و شهر پرند و همچنین کارشناسان فنی شرکت عمران حضور داشتند.

کد خبر 4374878

منبع: مهر

کلیدواژه: رباط کریم مسکن مهر پرند مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز بیرجند احتکار خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حشمت الله عباسی گفت: در سال جاری نیز نصب و واگذاری ۴ هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی افزود: نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

عباسی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۳۱۶ فقره انشعاب جدید فاضلاب در سال گذشته در این استان به مشترکان واگذار شد، گفت: شرکت آبفای استان مرکزی ۱۹۷ هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد.

کد خبر 6087408

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت