Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@09:13:46 GMT

تجمع طلبکاران باشگاه نفت تهران مقابل وزارت نفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۷۸۷۹

تجمع طلبکاران باشگاه نفت تهران مقابل وزارت نفت

طلبکاران باشگاه نفت تهران که اینروزها با چند ده میلیارد بدهی مالی راهی جر انحلال ندارد، بزودی مقابل وزارت نفت دست به تجمع اعتراضی خواهند زد.

به گزارش تابناک ورزشی، نادر فریادشیران مربی قدیمی و بازیکن پیشکسوت باشگاه نفت تهران و بازنشسته این وزارتخانه که به عنوان چهره هماهنگ کننده معترضین ظاهر شده است، در پیامی به همه بازیکنان و مربیان سابق این باشگاه، اعلام کرد تجمعی برای اعتراض به بدهی های وزارت نفت به اهالی این باشگاه، روز شنبه آینده ۲۷مردادماه ساعت 11 صبح در مقابل ساختمان اصلی وزارت نفت در خیابان طالقانی جمع برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریادشیران گفت: برای حفظ و حراست از این باشگاه قدیمی مقابل انحلال و نابودی کامل، و همچنین احیای باشگاه بزرگ نفت تهران در کنار احقاق حق و حقوق کلیه کسانی که با عناوین مختلف درسمت های گوناگون در این باشگاه کار کرده اند، چنین تجمعی برپا می شود.

باشگاه نفت دهها طلبکار مالی دارد که بخشی عمده از حقوق و مبلغ قراردادهای شان را از این باشگاه دریافت نکرده اند و بخاطر سوء مدیریت مسوولان وزارت نفت امروز نه تنها به بخش خصوصی واگذار نشده است بلکه با بدهی بیش از 40 میلیاردتومانی حتی با فروش امتیاز تیم هم امکان تسویه با طلبکاران را ندارد و در نخستین بازی فصل جدید لیگ دسته اول هم به میدان نرفت تا سه بر صفر بازنده و در واقع اعلام انحلال کند. 

فریادشیران اظهارداشت: همه افرادی که از مدیرعامل گرفته تا تدارکات زحمتکش طی سالهای گذشته در این باشگاه خدمات ارزنده ای داشتند، در تجمع اعتراض آمیزی جلوی درب ورودی وزارت نفت واقع در خیابان طالقانی حاضر می شوند و به مدیران شرکت نفت ، اعضای هیات مدیره شرکت ملی نفت، اعضای مجمع و هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی باشگاه نفت تهران و به ویژه اعضای کمیته واگذاری فروش باشگاه نفت تهران ، شخص رکن الدین جوادی مدیرعامل سابق شرکت نفت که در راس متهمین اصلی انحلال و نابودی باشگاه نفت تهران هستند اعتراض خواهند کرد و خواهان پاسخگویی وزارتخانه خواهند شد.

وی افزود: حضور همه طلبکاران و علاقمندان و دوستداران باشگاه در هر جایگاهی در این تجمع اعتراض آمیز الزامی ست ، ضمنا دوستان عزیز می توانند با اطلاع رسانی به موقع با تعداد نفرات بیشتر به احقاق حقوق قانونی خود نزدیک تر شویم.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر طلبکاران اوکراین تمام شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از وال استریت ژورنال، گروهی از دارندگان اوراق بدهی اوکراین به دنبال آن هستند که این کشور را مجبور کنند روند باز پرداخت بدهی‌هایش را آغاز کند.

در حالی که پس از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین وصول بخشی از بدهی‌های اوکراین از سوی طرف‌های طلبکار کنار گذاشته شد، دیگر دارندگان اوراق بدهی این کشور با تصور اینکه این درگیری چند ماهه تمام خواهد شد، ۲ سال به اوکراین فرصت تنفس دادند اما خبر رسیده که صبرشان به سر آمده و به سمت استخدام مؤسسات حقوقی برای مذاکره با مقامات اوکراینی رفته اند.

منابع آگاه می‌گویند البته قرار است در این مذاکرات اوکراین در قبال بخشیده شدن بخش دیگری از بدهی اش روند پرداخت بهره اوراق بدهی خود را آغاز کند.

منابع آگاه می‌گویند در صورتی که دارندگان اوراق بدهی اوکراین موفق شوند، این کشور باید سالانه ۵۰۰ میلیون دلار بهره به طلبکارانش پرداخت کند.

نکته جالب اینکه این طلبکاران فقط ۴ میلیارد دلار از ۱۶۱ میلیارد دلار بدهی خارجی اوکراین را در اختیار دارند. اگر هم توافقی بین اوکراین و دارندگان اوراق قرضه این کشور حاصل نشود، کی یف دچار نکول خواهد شد.

کد خبر 6097895 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • گفت و شنود/ عین حقیقته!
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک