Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، از ساعت ۶ صبح روز هشتم ذی‌الحجه عملیات انتقال حجاج اهل سنت که قائل به انجام تلبیه هستند، آغاز می‌شود و بیش از ۱۰ هزار زائر اهل سنت در منا مستقر می‌شوند. شب نهم ذی الحجه حجاج اهل سنت در منا مستقر هستند.

از ساعت ۱۶ روز هشتم، انتقال زائران شیعه به عرفات هم آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح روز نهم ذی‌الحجه حجاج اهل سنت از منا به عرفات منتقل می‌شوند و در ظهراین روز، همه حجاج کشورمان در عرفات مستقر می‌شوند. بعد از نماز مغرب، حجاج با ۵۴۹ دستگاه اتوبوس از عرفات به منا و مزدلفه منتقل می‌شوند.

در مزدلفه بانوان و مردان بالای هفتاد سال وقوف کوتاهی در اتوبوس داشته و سپس به منا منتقل می‌شوند. سپس حجاج مرد شیعه و اهل سنت به همراه بانوان‌شان در مزدلفه وقوف خواهند داشت.

روز ۱۰ ذی‌الحجه اکثر حجاج پیاده از مزدلفه به سمت منا حرکت می‌کنند البته بخشی از حجاج که توان پیاده‌روی ندارند، با اتوبوس به منا منتقل می‌شوند. روز ۱۲ ذی‌الحجه که تمام اعمال به پایان می‌رسد، حجاج با اتوبوس از منا به مکه منتقل می‌شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حجاج منا عرفات جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند

همایش آموزشی متمرکز حجاج خوزستان با حضور حجاج شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

محمد امین یاقوت مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: در این همایش شرکت کنندگان با اسرار و معارف حج و موضوعات مرتبط با این سفر زیارتی و معنوی توسط مربیان آشنا شدند.

امسال سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی در قالب ۲۵ کاروان، از اواخر اردیبهشت ماه امسال از فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز راهی سرزمین وحی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • اخراج پناهجویان از انگلیس به رواندا تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • تعطیلات آخر هفته و تاریخچه آن
  • هفته کاری پنج روزه از کی شروع شد؟