Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@13:08:52 GMT

کشور در جنگ اقتصادی نیازمند جهاد است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۸۰۷۸

کشور در جنگ اقتصادی نیازمند جهاد است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی عصر سه شنبه در یادواره شهدای خاکیان افلاکی در بیرجند افزود: شهدا با خدا معامله و مقابل استکبار جهانی با عزت و صلابت ایستادگی کردند لذا شهدا فقط در برابر مومنان خدا فروتنی می کردند.
وی گفت: امروز رزمندگان اسلام در فرامرزها مقابل ظلم و ستم ایستاده اند که اگر نبودند امروز باید در مرز استان های کشور با استکبار و ظالمان می جنگیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: دشمن پس از سال ها هنوز دست از عناد برنداشته است و می خواهد از لحاظ اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را زمین گیر کند غافل از اینکه این ملت تاکنون 230 هزار شهید را برای ایستادگی نظام اهدا کرده اند.
وی اظهار داشت: در یکی از دیدارهای رهبر معظم انقلاب با فعالان فرهنگی کشورهای اسلامی ایشان فرمودند اصلا نگران نباشید زیرا این نظام قطعا پیش می رود و پیروز است.
حجت الاسلام نوفرستی گفت: قطعا در این راه عده ای هم رفوزه خواهند شد که از بی تقوایی آنهاست زیرا معظم له در بیانات اخیرشان هم در موضوع استکبار جهانی فرمودند هرگز دشمن توان جنگ در مقابل ما را ندارد و قطعا مذاکره معنایی ندارد که باید در مسیر این بیانات حرکت کنیم.
وی اظهار داشت: مطمئنا خون شهدا این نظام را بیمه کرده است و حکومت امام زمان (عج) در ادامه همین نظام خواهد بود.
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی هم گفت: بدون شک آرامش اجتماعی و پیشرفت نظام برگرفته از خون پاک شهیدانی است که جانانه در مقابل ظالمان ایستادند.
مصطفی جعفرزاده افزود: بزرگداشت راه شهدا و تعمیم آن به نسل جوان نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و تلنگری برای الگوبرداری از رشادت و فداکاری این خاکیان افلاکی خواهد بود.
وی اظهار داشت: با برگزاری یادواره شهدا باید صبر و استقامت مادران و پدران شهدا در همه حوزه ها الگو قرار گیرد تا زمینه ساز رشد و شکوفایی در جامعه شود.
وی از تالیف کتاب چگونگی مراحل تفحص شهدا توسط اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی خبر داد و افزود: امیدواریم این کتاب تا قبل از برگزاری کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی آماده شود.
یادواره شهدای خاکیان افلاکی به مناسبت کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی در اداره کل پزشکی قانونی استان برگزار و در این یادواره از 19 خانواده شهید تجلیل شد.
3215*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت رهبر معظم انقلاب زمین فرهنگ ایثار و شهادت نسل جوان نماینده ولی فقیه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • پیش بینی برداشت ۸۸۱ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند