Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اکبر فرج نیا  مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی با بیان این مطلب در میانه گفت : کاهش میزان آب پشت سدها روند برق رسانی توسط توربینها را مختل کرده است.


وی افزود : این مشکل ، تلاش شبانه روزی کارکنان اداره برق را به زیر سوال برد اما با همکاری دستگاههای استانی در صرفه جویی برق از دغدغه ها کاسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت برق استان خاطرنشان کرد : باید برای بحران ها و نوسانات اقلیمی آماده بود و در این میان از ادارات انتظار می رود خود را به سامانه برق اضطراری تجهیز کنند و نظام مهندسی نیز در طرح هایی که ارائه می دهد این موضوع را مورد توجه قرار دهد.


فرج نیا افزود : شرکت توزیع برق استان برای خرید برق از شهروندانی که در منازل خود سلولهای خورشیدی با قرار داد 20 ساله دارند به قیمت هر کیلو وات 8 هزار ریال آمادگی دارد.


وی همچنین از تصویب اعتبار 6 میلیارد ریالی برای رفع مشکل پست 230 میانه خبر داد و گفت: قطعات و لوازم این پست آماده شده و به زودی مشکل رفع خواهد شد.


فرماندار میانه هم افزود: اصلاح و ساماندهی روشنایی ورودی شهر از سمت زنجان ضروری است زیرا این ورودی و سایر ورودیهای میانه ویترین شهرستان به شمار می روند.


مشایخی با اشاره به مشکل زیر ساختی در حوزه برق رسانی میانه،گفت : فرسودگی پست 230 میانه، قطعی پست 63 بخش ترک و ترکمانچای از مشکلات این شهرستان در حوزه برق است.


فرماندار شهرستان ویژه میانه از قول مساعد مسئولان استان برای تامین برق تعاونی مسکن طلاب میانه و سالن ورزشی آونلیق همچنین اصلاح و توسعه شبکه و افزایش تعداد ترانس هاخبر داد.

انتهای پیام/

خروج توربین از مدار علت خاموشی های آذربایجان شرقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد

 مولایی گفت: هفت سری جهیزیه شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان آذربایجان شرقی است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد