Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته اول لیگ برتر انگلیس شاید آنگونه که انتظار می‌رقت هیجان انگیز نشد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از اسکواکا، بعد از یک جام جهانی تماشایی، لیگ برتر بازگشته است. در 10 بازید هفته نخست تنها دو بازی به تساوی رسید و البته اتفاق شگفت انگیزی که همواره از لیگ برتر انتظار داریم، رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به تیم منتخب این هفته از مسابقات:

دروازه بان: آلکس مک‌کارتی (ساوتهمپتون)

مک‌کارتی و جو هارت در بهترین شرایط خود پای به لیگ برتر گذاشتند تا مطمئن شویم بازی برنلی و ساوتهمپتون نتیجه ای به جز تساوی بدون گل نخواهد داشت. با این حال مک‌کارتی برای قرار گرفتن در تیم منتخب، با داشتن 6 سیو نمایش بهتری نسبت به هارتی داشت که تنها 3 واکنش از خود نشان داد. تنها فابری (8) سیوهای بیشتری در این هفته نسبت به مک‌کارتی داشت هرچند در جریان شکست فولام مقابل پالس، دو بار دروازه خود را باز شده دید.

مدافع راست: آرون وان بیساکا (کریستال پالاس)

بعد از درخشیدن در مقاطعی از فصل گذشته، وان بیساکا در این تابستان خود را به ترکیب اصلی پالاس تحمیل کرد و با تکرار نمایش هایی نظیر آن چه مقابل فولام داشت، به سختی این جایگاه را از دست خواهد داد. او در دفاع، به خوبی رایان سسنیون را مهار کرد و با ارسال یک پاس گل برای ویلفرد زاها، توانایی های هجومی خود را نیز به رخ کشید. با 4 قطع ارتباط، وان بیساکا بیش از دیگر هم تیمی هایش مقابل فولام قطع توپ داشت.

مدافع میانی: ویرجیل فن‌دایک (لیورپول)

با این مدافع هلندی، لیورپول به تیم دیگری تبدیل شده است قرمزها دوباره با کلین شیت آشتی کرده اند. در بازی مقابل وستهم ثابت شد که درک متقابلی میان او و جو گومز در پست دفاع میانی وجود دارد. با دقت پاس رویایی 98.36 درصدی، فن‌دایک نشان داد تعریف خوبی از یک مدافع مدرن محسوب می‌شود.

مدافع میانی: جیمز تارکوفسکی (برنلی)

بعد از حذف از لیست تیم ملی انگلیس برای حضور در جام جهانی به دلیل مصدومیت، تارکوفسکی بازگشتی قدرتمندانه به لیگ برتر داشت و با همکاری درخشان وی و بن می در قلب خط دفاع برنلی، جو هارت برای ثبت نخستین کلین شیت چندان به دردسر نیفتاد. تارکوفسکی در 10 نبرد هوایی پیروز شد و آمار شگفت انگیز 15 عملکرد موفق دفاعی را داشت تا در هر دو بخش، بهترین بازیکن هفته اول سرتاسر لیگ باشد.

مدافع چپ: ژوزه هولباس (واتفورد)

در بازی واتفورد مقابل برایتون اتفاقی بهتر از این نمی‌توانستد برای مدافع کناری 34 ساله یونانی رقم بخورد. تیم او کلین شیت کرد و خود هولباس یکی از گل های روبرتو پریرا را ساخت. او با ساختن 5 شانس مسلم گلزنی، به طور مشترک بهترین بازیکن هفته لیگ برتر از این نظر بود.

هافبک میانی: روبن نوس (وولورهمپتون)

بعد از یک فصل درخشان در چمپیونشیپ و تابستانی پر از شایعه، انتظارات از نوس در هفته اول بسیار زیاد بود و او نیز هواداران را ناامید نکرد. نوس در نیمه اول با یک کاشته دیدنی دروازه اروتون را فروریخت و در نیمه دوم با ارسال فوق العاده اش برای رائول خیمنز، وولوز را از شکست مقابل اورتون 10 نفره نجات داد. نوس تنها هافبک لیگ برتر بود که در هفته نخست، هم گل می‌زند و هم پاس گل می‌دهد. از 11 گلی که نوس در دوران حرفه ایش زده، 10 گل با ضربات خارج از محوطه به دست آمده اند.

هافبک میانی: نبی کیتا (لیورپول)
او در اولین بازی رسمی خود برای قرمزها نمایشی پویا و فرمانده‌وار داشت. کیتا نشان داد قرار است در این فصل نحرک را به خط هافبک لیورپول اضافه کند و در جریان پیروزی 4-0 مقابل وستهم، اجازه نفس کشیدن را به هافبک های چکش ها نداد. با 9 بازپس گیری توپ، کیتا بیش از تمام هافبک های تیمش توپ را از بازیکنان وستهم گرفت.

هافبک میانی: روبرتو پریرا (واتفورد)

واتفورد در روز نخست به معنای واقعی بر برایتون مسلط بود و نقش پریرا در این زمینه بسیار پررنگ جلوه می‌کرد. به ثمر رساندن هر دو گل، مشارکت در کارهای دفاعی و تهدید همیشگی برای مدافعان برایتون، یک نمایش انفرادی عالی برای بازیکن سابق یوونتوس بود. او با 3 دریبل موفق، بهترین بازیکن واتفورد در این زمینه نیز بود.

مهاجم: ریچارلیسون (اورتون)

خیلی ها اعتقاد داشتند که اورتون پول زیادی برای جذب مهاجم برزیلی پرداخت کرده است اما ریچارلیسون صبر کرد تا در زمین، جواب منتقدان را بدهد. دو گل او برای تافی ها مقابل وولوز اگر با ده نفره شدن اورتون همراه نبود، می‌توانست گل های پیروزی بخش مردان مارکو سیلوا در این بازی خارج از خانه باشد. 53 لمس توپ، 4 دوئل هوایی موفق، 3 تکل، 2 شوت و 2 گل تمام آمار خوب ریچارلیسون در این بازی بود. او در حالی با هر دو شوت خود گلزنی کرد که از 53 شوت آخرش برای واتفورد در فصل گذشته، هیچ یک راهی به دروازه نیافته بودند.

مهاجم: سادیو مانه (لیورپول)

خط آتش 3 نفره لیورپول این فصل را هم با توپ پر آغاز کرد و در بین آن ها، سادیو مانه بارز بود. دو گل از ملی پوش سنگالی باعث شد تا وستهم با دریافت 4 گل، خیلی زود در آنفیلد تسلیم شود. برای به چالش کشیدن سیتی در راه قهرمانی، لیورپول به نمایش هایی از این دست در طول فصل نیاز دارد. مانه در تاریخ لیگ برتر تنها ششمین بازیکنی است که در سه فصل متوالی، در هفته اول موفق به گلزنی می‌شود.

مهاجم: رایان فریزر (بورنموث)

آخرین شوت فریزر در فصل قبل تبدیل به گل شد و ملی پوش اسکاتلندی توانست با اولین ضربه اش در فصل جدید نیز گلزنی کند. او با سرعت و هوش خود، تهدیدی دائمی در مقابل دروازه کاردیف بود تا بورنموث در اولین هفته، تیم تازه وارد را با دو گل مغلوب کند. حتی نیل وارناک، سرمربی کاردیف هم در مصاحبه بعد از بازی از نقش چشمگیر فریزر سخن گفت. با گرفتن 4 خطا و ساخت 3 شانس مسلم گلزنی، فریزر بهترین بازیکن تیمش در هر دو بخش بود.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی ویژه لیگ برتر انگلیس سادیو مانه نبی کیتا ویرجیل فن دایک جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

 به گزارش به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ؛ این مراسم از ساعت ۱۹ در سالن همایش‌های صدا و سیما آغاز و مدیران ورزشی، ورزشکاران و مدیران رسانه ملی در این مراسم حضور یافتند.

*تیم ملی فوتبال جایزه یار ایرانی جبهه مقاومت را در ابتدای مراسم دریافت کرد.

*جایزه زیباترین گل به گل میر جلیلی به تاهیتی در رقابت های ساحلی اعطاء شد.

*زیباترین صحنه ورزشی به ساره جوانمردی که در بازی های پارا آسیایی با فرزندش روی سکو رفت تعلق گرفت.

*زیباترین صحنه ورزشی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ژاپن در جام ملتهای آسیا رسید.

*ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم ضمن اشاره به آمار شهدای ورزشکار در فلسطین از  سازمان های جهانی برای بی توجهی انتقاد کرد.

*دیپلم افتخار به تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای درخشش در رقابت های بین المللی رسید.

*تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جایزه برترین تیم ملی سال را از نگاه مردم کسب کرد.

بروز رسانی می شود.....

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود