Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@21:26:22 GMT

محمودزاده: رفیعی با حق فسخ پرسپولیسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۸۱۹۳

به گزارش وانانیوز، 

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با شبکه سه در مورد اینکه فدراسیون فوتبال با باشگاه بدهکار در گذشته مماشات کرده است،‌گفت: بحث مماشات نیست یکی از کارهای خوبی که فدراسیون فوتبال انجام داده تشکیل کمیته تعیین وضعیت با دستور مهدی تاج بوده است آقای وثوق‌احمدی رئیس اینک کمیته عملکرد بسیار خوبی داشتند و پرونده‌های مالی باشگاه‌ها را بررسی می‌کنند مطالبات فصول گذشته را نیز در کمیته انضباطی فدراسیون پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد کمیته تعیین وضعیت فوق‌العاده بوده است.

وی افزود: چند باشگاه هم اکنون مجوز موقت دارند، پدیده، نفت مسجدسلیمان و استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان مجوز موقت داشته‌اند که باید این مجوز تبدیل به مجوز قطعی شو.د.

محمودزاده در مورد اینکه پرسپولیس بدهی ندارد که مجوزش دائمی است، گفت: پرسپولیس چون در پنجره نقل و انتقالات محروم بود مجاز به ثبت قرارداد جدیدی نبود و تا نیم‌فصل نمی‌تواند بازیکنی بگیرد .این باشگاه سه پرونده در کمیته تعیین وضعیت و 20 پرونده در کمیته انضباطی دارد.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد اینکه سروش رفیعی با فولاد قرارداد بسته یا پرسپولیس عنوان کرد: اگر چه پرسپولیس از جذب بازیکن  توسط فیفا محروم شده است اما می‌تواند با بازیکنان مذاکره و انعقاد قرارداد داشته باشد. در حال حاضر سروش رفیعی با فولاد قرارداد یک فصله دارد. زیرا طبق قوانین ما قرارداد نیم‌فصل ثبت نمی‌شود اما در این قرارداد حق فسخ وجود دارد که با این بند سروش می‌تواند به تیم پرسپولیس برود. همانطوری که در قرارداد نیمار با بارسلونا حق فسخ وجود داشت و پاریس‌ اند ژرمن با پرداخت 300 میلیون یورو بازیکن بارسلونا را جذب کرد.

وی در مورد تخلف مهدی ترابی برای عقد قرارداد همزمان با دو باشگاه گفت:‌تخلف بار حقوقی دارد اما اشتباه اداری صورت گرفته است زیرا طبق شرایطی که وجود دارد ستاد نیروهای مسلح هنوز به تراکتورسازی مجوز ثبت قرارداد بازیکنان سرباز را داده است و تراکتورسازی هنوز می‌تواند بازیکن سرباز جذب کند ترابی هم به گمان اینکه می‌خواهد سربازی‌اش را در این تیم سپری کند با این باشگاه صحبت کرده اما اکنون ترابی سرباز نیست در این پرونده سازمان لیگ حق ورود ندارد و کمیته تعیین وضعیت ماجرا را بررسی می‌کند.

محمودزاده در مورد وضعیت تیم نفت تهران و خونه به خونه گفت: نفت تهران تا کنون به هیچ کدام از مکاتبات تیم پاسخ نداده است و خونه به خونه هم مقابل تیم ملوان حاضر نشد و طبق قانون بازنده است.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند

به گزارش "وزش سه"، امروز حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در محل تمرین این تیم حاضر شد تا به بازیکنان و دیگر اعضای تیم سال نو را تبریک بگوید.

در جریان حضور بادامکی در محل تمرین، برخی بازیکنان با او درباره مسائل مالی هم صحبت کردند و بابت اینکه در فاصله 9 بازی تا پایان فصل فقط 40 درصد مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند ابراز نگرانی و گله کردند که بادامکی گفت مدیریت باشگاه در حال فراهم کردن منابعی جهت پرداخت بدهی به آنها و سایر طلبکاران است.

بازیکنان پرسپولیس علاوه بر 60 درصد مبلغ قرارداد این فصل نیمی از آپشن‌های فصل قبل خود را نیز طلب دارند و مدام در صحبت‌هایشان به این نکته اشاره می‌کنند که با توجه به فاصله سه ماهه تا پایان فصل فوتبالی، مدیریت باشگاه چطور می‌خواهد هم مبالغ قرارداد این فصل را پرداخت کند هم آپشن‌های فصل قبل را بپردازد.

با این وجود به نظر می‌رسد چنانچه تا روز یازدهم و خرید سهام باشگاه پرسپولیس توسط بانک ملت روشن نشود به هیچ کدام از این سوال‌ها نمی‌توان پاسخ روشنی داد.

جلسه تمرینی امروز پرسپولیس در هوایی سرد برگزار شد و با اینکه خبری از بارش باران نبود اما ورزش باد شدید کار را تا حدودی سخت کرده بود. با وجود این شرایط جوی هم معاون باشگاه هم چیزی حدود ده هواداری که خواستار حضور در داخل ورزشگاه بودند تمرین سرخ‌ها را از نزدیک تماشا کردند.

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی