Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@20:59:09 GMT

برشهایی از فیلم سینمایی بغض

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۸۴۸۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بغض نخستین فیلم سینمایی رضا درمیشیان در مقام کارگردان و محصول سال 1390 است. رضا درمیشیان قصد داشت این فیلم را در تهران بسازد ولی به دلیل فضای آن دوران، اجازه ساخت فیلم را در ایران پیدا نکرد و در نتیجه رضا درمیشیان قصه و فضای داستان را به خارج از ایران برد و به شرط ساخت فیلم در خارج از کشور پروانه ساخت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم به طور کامل در شهر استانبول کشور ترکیه فیلمبرداری شده است و باران کوثری و بابک حمیدیان و مهران احمدی تنها بازیگران ایرانی آن هستند. فیلم برداری بغض در 20 اردیبهشت آغاز و پس از بیست و شش جلسه فیلمبرداری، 15 خرداد به پایان رسید. بغض داستان تلخ مهاجرت است. ماجرای پرتنش عشق و نفرت و داستان دو روایت از دو مقطع زندگی حامد و ژاله در استانبول است. ژاله و حامد دو جوان از نسل سوم مهاجران ایرانی هستند که ناخواسته تن به مهاجرت داده‌اند. روایت اول: حامد پسر جوان ایرانی گرافیتی کاری در ترکیه، که کارش کشیدن نقاشی‌های خیابانی است، مجردی نمی‌تواند وارد دیسکو شود. او برای رفتن به داخل دیسکو با ژاله آشنا می‌شود و این آغاز رابطه عاشقانه آنهاست. روایت دوم: هشت ساعت سرنوشت ساز زندگی حامد و ژاله در آخرین ساعات حضورشان در استانبول که دست به سرقت از مغازه عموی حامد می‌زنند و... . باران کوثری، بابک حمیدیان، مهران احمدی، محمدجان گوران، انجین دمیرسیوگلو، سیمگه بینگل، علی فرخنده، بورا توپا اولمو، عادل فرخنده، موسی آئورمان، دنیز ماسونالی، کرمعلی پیش کین، هایرتین کاراسوی، ایلکای چلیک و اولمه اونور در این فیلم سینمایی مقابل دوربین تورج اصلانی نقش آفرینی کردند و هایده صفی‌یاری این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سکانس طلایی سکانس برتر سینما سینمای ایران باران کوثری بابک حمیدیان مهران احمدی رضا درمیشیان ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز :

لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می‌سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد. این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام