Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیین اختتامیه جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی که در بخش های داستان بلند، داستان کوتاه و داستانک برگزار شد، از برگزیدگان با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با آیین اختتامیه جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی از برگزیدگان تقدیر شد.

 

در بخش داستانک زیر 30 سال سیده فاطمه موسوی و علی احمدی از زنجان به صورت مشترک اول، سهیل صفری و مجتبی حسنی از زنجان به صورت مشترک دوم و زهرا ناصران از آذربایجان شرقی و سما صفری از زنجان به صورت مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همین طور در بخش داستان کوتاه زیر سال شیوا محمدی از زنجان به عنوان نفر اول، حمید اسدی و علیرضا قاسمی از زنجان به صورت مشترک به عنوان نفر دوم و الهه رفیعی از زنجان و ائل آی طاهری از آذربایجان غربی به صورت مشترک به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

 

در بخش داستان بلند(رمان) هم از آثار ارسالی ندا صمدی، فاطمه کتابی و علی امامی از زنجان به عنوان آثار شایسته تقدیر، تجلیل شد.

 

در بخش داستانک بالای 30 هم آثار صمد ملکی و بهرام صفری از زنجان به عنوان آثار برتر، سعید قاسمی و مهدی ریاحی از زنجان به صورت مشترک عنوان اثر دوم و بهناز صادق پناه از البرز و محمود رفیعی از زنجان به عنوان آثار سوم تقدیر شد.

 

در این جشنواره سید محمود مهدوی از اردبیل در بخش داستان کوتاه بالای 30 سال، نفر اول، لیلی کرامتی از اردبیل و مصطفی صمدیان از قم به صورت مشترک نفر دوم و نوید ظریف کریمی از مشهد و حمیدرضا بازرگانی از زنجان به صورت مشترک نفر سوم را به خود اختصاص دادند.

 

در بخش داستان بلند(رمان) بالای 30 سال هم آثار ابراهیم حبیبی، معصومه خداکرمی و آراسته محمدی به عنوان آثار شایسته تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مقام معظم رهبری عربستان ازدواج دریای خزر داعش حسن روحانی صنایع کوچک خبرگزاری شبستان اینفوگرافی جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی برگزیدگان جشنواره رضوی جشنواره رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در مراسم آغازین این جشنواره برگزیدگان دو بخش مستندنگاری و مستند مستمر معرفی شدند و برگزیدگان سایر بخش های نیز ۲۹ اردیبهشت معرفی خواهند شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد