Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک تاجر انگلیسی معتقد است که درآینده‌ پس از مرگش دوباره بیدار خواهد شد و تجربیات جدیدی را در زندگی جدیدش کسب خواهد کرد زیرا قصد دارد  با استفاده از دانش "سرما زیستی"مغز خود را به انسان دیگری بدهد.

 

این در حالی است که بسیاری از متخصصان معتقدند که این پروژه با موفقیت روبه‌رو نخواهد شد زیرا محققان تاکنون نتوانسته‌اند اندام‌های دیگری از قبیل "قلب" و "کلیه" را با موفقیت منجمد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"دیوید" که قصد انجام این کار را دارد، در اواخر ۶۰ سالگی خودش است و اظهار کرده است که شاید مردم فکر کنند که من انسان نادانی هستم. ولی این پروژه به امتحان کردنش می‌ارزد.

"سرماشناسی" یا "سرماپژوهی" دانش بررسی دماهای پایین یا تولید سرماست.   در سرما شناسی بدن انسان تا دمای منفی ۱۹۶ درجه سانتی‌گراد سرد می‌شود.این روش در حال تبدیل شدن به راهی برای شکست مرگ است.

وی ادامه داد: من اندکی پول در این پروژه سرمایه‌گذاری خواهم کرد و ممکن است ۲۰۰ یا ۲۰۰۰ سال بعد از خواب بیدار شوم و زندگی جدیدی را تجربه کنم.

دیوید گفت: خانواده من هم از این اقدام من حمایت کردند و معتقدند که می‌توانم پولم را به هر نحوی خرج کنم.

وی در این پروژه ۱۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری کرده است.

در وضعیت ایده‌آل، فرآیند منجمد کردن بدن فرد مرده دو دقیقه پس از  ایست قلبی وی آغاز می‌شود.

در این فرآیند، اجساد در یخ بسته‌بندی می‌شوند و مواد شیمیایی به آن‌ها تزریق می‌شود تا از میزان لخته شدن خون در بدن آن‌ها کاهش یابد.

تاکنون ۲۰۰۰ نفر در یک موسسه "سرمازیستی" در میشیگان ثبت نام کرده‌اند. بیش از این نیز ۱۰۰ حیوان خانگی و ۱۶۰ نفر در آزمایشگاه منجمد شده‌اند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

مردی که پس از مرگش زنده خواهد ماند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب

 محمد شعبانپور که صداپیشه شخصیت نوک خراب در برنامه مهمونی است، می‌گوید اساساً متنی وجود ندارد و آنها همین طور فی البداهه حرف می‌زنند و فیلمبرداری می‌شود! شعبانپور از هوش و توانایی بالای هوتن شکیبا صداپیشه کاراکتر بچه نیز گفته است. اظهارات شعبانپور را می‌بینید و می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # تلویزیون سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • (ویدئو) درگیری عجیب محمد صلاح با یورگن کلوپ!
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • (ویدئو) بحث عجیب درباره زیاده‌روی در عرق خوری در برنامه گلزار!
  • انسان مدرن اولیه تک‌شاخ سیبری را دیده بود
  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج