Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@10:08:50 GMT

سه فرزند شهردار تهران کجا هستند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۸۷۵۰

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - جماران نوشت: سید محمد علی افشانی، شهردار تهران نیز به کمپین «فرزندت کجاست؟» پیوست و گفت هر سه فرزندش در ایران هستند.

سید محمد علی افشانی در حساب توئیتری نوشت:«سه فرزند دارم که همه در ایران هستند. زینب، دانشجوی دکترای سازه و زلزله دانشگاه شریف، مرضیه، فارغ التحصیل مهندسی برق و آماده ادامه تحصیل، سید محمدامین دانش آموز، و دامادم آقا سعید خرسند، دانشجوی دکترای سازه و زلزله دانشگاه شریف».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

29215

کلید واژه‌ها : شهرداری تهران - شهرداری ها - رانت خواری -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری ها رانت خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود

شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، خبر داد:  امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (‌چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) هیات دولت، گفت: امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به خصوصی سازی فروشگاه شهروند، گفت: فروشگاه شهروند برای خصوصی‌سازی در بورس عرضه می‌شود.

شهردار تهران تاکید کرد: سال گذشته ۶۰ دستگاه پله برقی تولید داخل برای مترو خریداری و نصب آنها آغاز شده است.

شهردار تهران همچنین طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

زاکانی تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد! (+عکس)
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود
  • توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند در استان تهران
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد