Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@09:44:07 GMT

مخالفت وزیر اسرائیلی با بازگشت محمود عباس به غزه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۸۸۵۶

به نقل از القدس العربی، یسرائیل کاتس، این وزیر اسرائیلی گفت که مخالف اجازه به تشکیلات خودگردان فلسطین برای بازگشت به غزه است.

وی افزود: هر گونه تلاشی برای بازگرداندن محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به غزه و مرتبط ساختن نوار غزه به کرانه باختری از طریق یک گذرگاه امنی که از اسرائیل بگذرد، تهدید مستقیم و نقض خطرناکی در امنیت اسرائیل و توازن جمعیتی با فلسطینی‌ها ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا صحبت‌هایی در مورد امکان دستیابی به سازشی میان حماس و اسرائیل با میانجیگری مصر و روسیه جهت پایان دادن به بحران انسانی در نوار غزه مطرح شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم

به گزارش جماران؛ یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل چهارشنبه 5 اردیبهشت اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش کردند که گالانت از قرارگاه فرماندهی جبهه شمالی فلسطین اشغالی بازدید کرد، جایی که رایزنی‌های عملیاتی او با فرمانده تیپ «اوری گوردین» و افسران اطلاعات و عملیات و آتش‌نشانی انجام شد.

گالانت مدعی شده است که نیروهای رژیم صهیونیستی موفق شده اند که نیمی از فرماندهان حزب‌الله در جنوب لبنان را به شهادت برسانند!

دیگر خبرها

  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • عباس عبدی : درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • دفتر حماس تا زمانی که برای میانجی‌گری با اسرائیل «مفید و مثبت» باشد در دوحه باقی می‌ماند
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • ۱۰ ضربه بزرگی که اسرائیل از ابتدای جنگ غزه دریافت کرد