Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ یوناتن بت کلیا  دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان و نماینده آشوریان ایران در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه با صدور بیانیه ای با عنوان «پدرخوانده های آمریکایی و اقلیت های دینی در جهان» با محکومیت جنایت ها علیه مسلمانان و اقلیت های دینی در سراسر جهان نسبت به مواضع مقامات آمریکایی درباره این مساله واکنش نشان داد و افزود: سیاستمداران آمریکایی ترامپ بهتر است چاره ای برای اعمال خود و نوچه هایشان که در جهان علیه اقلیت های دینی اقدام می کنند، بیاندیشند و برای ایران دل سوزی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در بخش دیگر این بیانیه آورده است: مدتی است ترامپ و قداره بندانش به قلع و قمع اندیشمندان کمر بسته اند و اقلیت های دینی سراسر جهان را به تصور خود زیر بال و پر گرفته اند و خود را مدافع آنان می بینند.

بت کلیا با اشاره به اینکه مدتی است اقلیت ها در جهان مورد آزار قرار می گیرند، ادامه داد: به راستی اگر این قدر قدرت های آمریکایی دلواپس اقوام و امت ها هستند چرا گوشه چشمی به اقلیت اعراب فلسطین در سرزمین اشغالی ندارند؟

وی اضافه کرده است: بی تردید آنان با خبر هستند که رژیم صهیونستی با وضع قوانینی اقلیت اعراب فلسطینی ساکن در آن کشور را شهروند درجه یک نمی داند.

نماینده آشوریان ایران در مجلس افزوده است: اگر آقایان دل نگران اقلیت ها هستند چرا به وضع فلاکت بار مسلمانان میانمار که در خون غرق شده اند و در اردوگاه های مفلوک بنگلادش روزگار می گذرانند، نگاهی از سر ترحم نمی کنند؟

وی ادامه داده است: با تاسف هم اکنون شاهد هستیم حکومت های دست نشانده آمریکایی ترامپ چون عربستان سعودی دست به ظلم هایی می زند که جباران تاریخ دست به آن نیالوده اند.

بت کلیا در بخش دیگر این بیانیه افزوده است: اقلیت های دینی در جهان مورد اذیت و آزار قرار دارند اما در کدام یک از این جنایت ها که اعمال می شود دست آمریکایی ترامپ پاک است و آمریکای ترامپ نقش ندارد؟

مایکل پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در روزهای اخیر در پیام توییتری خود عنوان کرده است که اقلیت های دینی ایران مورد ظلم و ستم واقع می شوند.

انتهای پیام /پ

بیانیه دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخن بزرگان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود

جمع کثیری از رسانه ها و خبرنگاران استان مرکزی با انتشار بیانیه‌ای از عملیات غرورآفرین موشکی و پهبادی علیه رژیم منحوس صهیونیستی تقدیر و تأکید کردند: عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، جمع کثیری از رسانه ها و خبرنگاران استان مرکزی با انتشار بیانیه‌ای از عملیات غرورآفرین موشکی و پهبادی علیه رژیم منحوس صهیونیستی تقدیر کردند، در این بیانیه آمده است: عملیات غرورآفرین وعده صادق که با موشکها و پهپادهای ساخته دست سربازان غیور نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد نمایش اقتدار امتی بود که چشمان میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان برای انتظار چنین روزی به آسمان خیره کرده بود و موجبات ایجاد شعف و امید در دل همه آزادی‌خواهان جهان شد.

این بیانیه ادامه داده است: این عملیات ترکیبی که نشان از برنامه‌ریزی دقیق و ترکیبی بود هیمنه پوشالی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و اسرائیل جنایتکار را در هم کوبید و آنچه فروریخت بازدارندگی دروغین و خودساخته رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان جنایتکار آن بود.

این بیانیه خاطرنشان می‌سازد: جمهوری اسلامی ایران با این عملیات بزرگ، بی‌نظیر، غرورآفرین و پیروزمندانه، معادلات منطقه و جهان را تغییر و نشان داد که کشورهای استکباری در برابر اراده‌ ملت بزرگ ایران و محور مقاومت کاملاً شکست خورده و عاجز خواهند بود.

در این بیانیه تصریح شده است: ما اهالی رسانه استان مرکزی ضمن تقدیر و حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت دفاع، فرماندهان غیور ارتش و سپاه، تحقق وعده صادق را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به امت اسلامی تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همه ظرفیت خود را در راستای جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت‌افزایی به آحاد جامعه بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: هرگونه خطای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • وعده صادق و یادآوری نیاز به طرحی نو در حقوق بین الملل
  • عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود
  • اکثر یهودیان با اشغال‌گری و ظلم رژیم صیهونیستی مخالفند
  • بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ