Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:09:17 GMT

جسد زن غرق شده در رودخانه لوندویل آستارا پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۸۹۵۸

جسد زن غرق شده در رودخانه لوندویل آستارا پیدا شد

حسین خورشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر  با بیان اینکه جسد این زن ساعتی پیش توسط مردم محلی و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا در زیر پل اصلی شهر لوندویل از آب گرفته شد، اظهار کرد: این زن چهار روز پیش و همزمان با وقوع سیلاب در رودخانه منصور محله لوندویل آستارا و در جریان عبور دادن احشام از عرض این رودخانه مفقود شده بود که پس از چهار روز یک کیلومتر پایین تر از محلی که مفقود شده بود، پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جسد این زن در یک کیلومتری محلی که آخرین بار دیده شده بود در میان سنگ و گل و لای حاشیه رودخانه و زیر پل اصلی شهر لوندویل توسط امدادگران هلال احمر و مردم محلی به بیرون منتقل شد.

خورشیدی با بیان اینکه عملیات جستجو برای یافتن جسد این زن پس از پایین آمدن ارتفاع آب رودخانه منصور محله لوندویل آستارا امکان پذیر شد، افزود: از همان ساعت اولیه اعلام مفقودی جستجو برای یافتن این فرد توسط تیم های امدادی و اهالی محل آغاز شده بود.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا با اشاره به استفاده از تیم های پشتیبانی هلال احمر برای یافتن این زن تاکید کرد: بارش های چند روز گذشته موجب افزایش حجم آب این رودخانه شده بود و همین امر عملیات جستجو را با مشکل مواجه کرده بود.

کد خبر 4374933

منبع: مهر

کلیدواژه: آستارا غرق شدگی هلال احمر گیلان مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز بیرجند احتکار خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا نشد/کولاک شدید، مانع ادامه جست‌وجو

ایسنا/آذربایجان غربی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای یافتن فرد مفقودی در ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر نیروها و امکانات را بسیج کرده است.

بر اساس گزارش، مفقودی فردی با هویت معلوم در ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر ۳ تیم امداد و نجات هلال احمر شعبه پیرانشهر و یک تیم داوطلب کوهنوردی به محل اعزام شدند.

به دلیل مه شدید و کولاک برف در  ارتفاعات و عدم دید کافی نجاتگران، عملیات دچار وقفه شد و امدادگران به پایین دست کوهستان مراجعت کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی؛ حمید محبوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی طی دستوری به معاون امداد و نجات هلال احمر استان و رییس شعبه هلال احمر پیرانشهر تاکید کرد: با بسیج تمام امکانات و استفاده از نیروهای متخصص و ویژه واکنش سریع جمعیت هلال استان نسبت به جستجوی فرد مفقودی اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غرق‌شدگی خانم ۴۰ ساله در بویراحمد
  • روزانه ۱۵۰ تن زباله در آستارا تولید می‌شود
  • چگونه هدف خود را در زندگی پیدا کنید؟
  • پیکر شهروند گمشده پیرانشهری پیدا شد +فیلم
  • پیکر گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا شد
  • شهروند گمشده کولاک پیرانشهر هنوز پیدا نشده است
  • گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا نشد/کولاک شدید، مانع ادامه جست‌وجو
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند
  • ۳ تفاوت را پیدا کنید
  • طبیعت‌گردهای مفقود شده جنگل‌های سوادکوه پیدا شدند