Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@03:31:28 GMT

«یونس دلفی» به آیندهوون هلند می پیوندد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۹۳۳۳

«یونس دلفی» بازیکن باشگاه استقلال خوزستان و تیم فوتبال امید ایران پس از دیدار فردا (چهارشنبه) برابر عربستان در بازی‌های آسیایی به تیم فوتبال آیندهوون هلند خواهد پیوست. آفتاب‌‌نیوز : حمید استیلی سرپرست تیم فوتبال امید ایران که در جاکارتا به سر می‌برد، با تایید این خبر افزود: امروز نامه‌ای از محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال خوزستان درباره موافقت با جدایی این بازیکن از تیم استقلال خوزستان و پیوستن وی به آیندهوون به دست ما رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از جمعبندی‌های لازم به این نتیجه رسیدیم که نباید مانع پیشرفت دلفی شویم و این بازیکن پس از بازی برابر عربستان در بازی‌های آسیایی برای پیوستن به تیم آیندهوون راهی هلند خواهد شد.
سرپرست تیم فوتبال امید ایران اعلام کرد که روادید این بازیکن برای سفر به هلند تنها برای ۱۰ روز اعتبار دارد و در صورتی که دلفی بخواهد تا پایان دیدار‌های تیم امید در کنار تیم باشد، مهلت استفاده از روادیدش از بین خواهد رفت.شاگردان «زلاتکو کرانچار» که با عربستان، کره شمالی و میانمار هم گروه هستند از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه فردا (چهارشنبه) در نخستین دیدار خود به مصاف عربستان می‌روند.ایرنا  کد خبر: ۵۳۹۹۹۴ تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دلفی آیندهون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال «الشمال» میزبان «الوکره» بود که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

امید ابراهیمی لژیونر ایرانی الشمال در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد.

در جدول رده بندی لیگ برتر قطر، الشمال با ۲۲ امتیاز در رده هفتم حضور دارد. تیم فوتبال السد که امین حزباوی را هم در اختیار دارد با ۴۳ امتیاز صدرنشین لیگ قطر است.

کد خبر 6080370

دیگر خبرها

  • اعزام ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به هلند
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • سقف متحرک مسجدی در مدینه عربستان (فیلم)
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد