Web Analytics Made Easy - Statcounter


رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران مهندس سید مجید صدری ضمن تشکر از تمام اعضای هیئت‌مدیره شرکت مخابرات در زمینه توجه به توسعه سرمایه انسانی شرکت افزود: موتور محرکه توسعه و پیشرفت شرکت، توجه به تقویت انگیزه و تعلق سازمانی تمام همکاران اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تشریح نتایج دیدارهای عمومی برگزارشده در این مدت در سطح ستادی و مخابرات‌های مناطق سراسر کشور خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات کارکنان در ملاقات‌های عمومی تاکنون حل‌شده است و در مواردی نیز که ازنظر قانونی قابلیت اجرا نداشته باشد، حداکثر مساعدت و همکاری را با تمام کارکنان لحاظ می‌کنیم.


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: تمام کارکنان شرکت مخابرات در سراسر کشور اعضای یک خانواده هستند و در تلاش هستیم مشکلات و دغدغه‌های معیشتی تک‌تک اعضای این خانواده را حتی امکان و با توجه به منابع موجود حل کنیم.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مخابرات ایران کارکنان مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران

برخی گزارش ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می دهند.

به گزارش عصر خبر؛ در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خيابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شركت ملي پخش فرآورده ها واقع در باقر شهر در حاشیه جنوبی شهر تهران منتقل شده اند.   بنا به این گزارش؛ این جابجایی اجباری با اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران رو برو شده و آنها امروز در محوطه حیاط این شرکت دست به تحصن زده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه های سوخت در ایام نوروز جزئیات سهمیه بندی بنزین 1403 / سهمیه اسنپ و تپسی قطع می‌شود مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

دیگر خبرها

  • باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود