Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@19:34:24 GMT

20 مسجد در روستاهای محروم اردبیل احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۹۵۳۰

20 مسجد در روستاهای محروم اردبیل احداث می شود

به گزارش ایرنا ، شهباز نوبخت روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: ساخت این مساجد در روستاهای محروم شروع شده و پیش بینی می شود تا محرم امسال تکمیل و افتتاح شود.
وی به افتتاح 27 مسجد توسط مجمع خیرین بانیان مسجدساز در استان اشاره کرد و گفت: از زمان فعالیت مجمع خیرین و بانیان مسجدساز تاکنون 60 مسجد در مناطق محروم روستایی استان احداث ، مرمت و بازسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوبخت همچنین با بیان اینکه اولویت مجمع احداث مساجد در مناطق دورافتاده و محروم روستایی است، اظهار داشت: فرهنگ احداث مساجد در مناطق محروم باید از طریق رسانه ها رواج یابد تا مشارکت همگانی در احداث مسجد جلب شود.
حجت ‌الاسلام محمودی نایب رییس مجمع خیرین و بانیان مسجد ساز استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مسجد سازی گفت: در قرآن کریم بارها درباره اهمیت مسجد آیاتی به انبیا و اولیا نازل شده که نشان دهنده اهمیت مسجد در جامعه اسلامی است.
او با بیان اینکه مسجد معراجگاه پیامبر است، افزود: پیامبر اکرم (ص) فرموده اند هر کس مسجدی بنا کند خداوند در بهشت خانه ای ابدی برای او قرار می دهد.
مجمع خیرین و بانیان مسجد ساز استان اردبیل از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرده است.
7110/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان اردبیل پیامبر اکرم جامعه اسلامی قرآن کریم مسجد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت ششمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت جعفر صادق (ع) هیئت و دسته‌های عزاداری باحضور نوجوانان مساجد منتخب شهر تهران در ۴۰۰ مسجد پایتخت برگزارشد.

این مراسمات با حضور ائمه جماعت مساجد منتخب تهران و نوجوانان علاقمند به خاندان عصمت و طهارت برپا گردید.

نوجوانان با شرکت در این هیئات و دسته‌های عزاداری ضمن عرض ارادت به ساحت رئیس مذهب جعفری با شخصیت علمی و معنوی این امام همام بیشتر آشنا شدند.

همچنین دسته‌های عزاداری دانش آموزی در شهر تهران با حضور عاشقان صادق آل محمد (ع) به راه افتاده و نوجوانان تهرانی در سوگ امام خود گریستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران