Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@06:10:49 GMT

درخواست ازروحانی برای برگزاری جشن«دکتر سلام»

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۹۵۶۴

درخواست ازروحانی برای برگزاری جشن«دکتر سلام»

به گزارش جهان نيوز، مراسم جشن تولد مجموعه طنز «دکتر سلام» که هرساله با استقبال پرشور دانشجویان، سیاسیون، هنرمندان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود امسال درحالی قرار است ۸ شهریور ماه برگزار شود که تاکنون محل برگزاری این جشن که پرمخاطب‌ترین مجموعه طنز در فضای مجازی است، مشخص نشده است.

هادی قاسمی تهیه کننده مجموعه طنز سیاسی اجتماعی «دکتر سلام» در این رابطه با اشاره به نامهربانی‌های مسئولان دولتی در قبال مجموعه طنز «دکتر سلام» گفت: متاسفانه دولت حداقل‌ترین چیز که یک مکان برای برگزاری مراسم است را از یک مجموعه دانشگاهی دریغ کرده و علیرغم پیگیری‌ها که ما انجام داده‌ایم از در اختیار قرار دادن یک سالن برای برگزاری این مراسم به ما خودداری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما از دو ماه پیش پیگیری‌های لازم را جهت برگزاری این مراسم در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی انجام دادیم، ولی متاسفانه پاسخ قابل تأملی که وزارت ورزش و جوانان به ما دادند ما را حیرت‌زده کرد.

قاسمی افزود: آن‌ها گفتند به دلیل جلوگیری از آسیب فیزیکی ورزشگاه و استفاده بهتر از زمین ورزشی نمی‌توانیم این سالن را در اختیار شما قرا دهیم، منظورشان این بود که نمی‌شود از این مکان در برنامه‌های غری ورزشی استفاده کرد، در صورتی که این یک استدلال غیرمنطقی است، چون در سال‌های مختلف برنامه‌های گوناگونی در این مجموعه برگزار شده است.

تهیه کننده طنز دکتر سلام یادآور شد: چطور برنامه‌هایی مانند مراسم معتادان بهبود یافته، بازنشستگان، جشن دوقلوها، مراسم انتخاباتی آقای روحانی و مراسم‌هایی از این دست می‌توانند در این مجموعه برگزار شوند، ولی یک مراسم دانشجویی نمی‌تواند؟

وی تصریح کرد: این‌ها همه نشان می‌دهد یک انگیزه‌هایی توسط دولت برای محدود کردن فضای دانشجویی و یک رسانه و مراسم دانشجویی وجود دارد.

قاسمی تاکید کرد: با این حال ما گفتیم اگر شما برای در اختیار قرار دادن ورزشگاه آزادی نگرانی دارید سالن هفتم تیر را به ما بدهید، ولی با این خواسته هم مخالفت کردند. درخواست گرفتن سالن شهید شیرودی را هم دادیم، ولی آنجا را هم به ما ندادند.

وی افزود: متاسفانه دولت یک مکان را برای برگزاری برنامه دانشجویی اختصاص نمی‌دهد، حداقل آزادی‌های اجتماعی توسط دوستان دولت رعایت نمی‌شود. متاسفانه حداقل‌هایش حقوق شهروندی که روحانی بر آن تاکید می‌کند نادیده گرفته می‌شود و دانشجویان حق ندارند در این شهر و پایتخت کشور یک مراسم دانشجویی را آزادانه برگزار کنند.

قاسمی افزود: با توجه به مشکلات به وجود آمده ما این موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کردیم. متاسفانه نمایندگان تهران به جهت نزدیکی با دولت و همچنین از آنجا که سلیقه سیاسی آن‌ها با دولت نزدیک است با ما همکاری نکردند.

تهیه کننده مجموعه طنز سیاسی اجتماعی «دکتر سلام» گفت: متاسفانه برای یک نماینده مجلس درب سرویس‌های بهداشتی حرم امام رضا (ع) موضوعیت پیدا می‌کند، ولی در یک موضوع مهمی مانند برگزاری جشن دانشجویان کمترین تحرکی را نشان نمی‌دهد! ما علیرغم رجوعی که به این نماینده کردیم وی هیچ اقدامی برای پیگیری مطالبه دانشجویی نداشت.

وی افزود: مابقی نمایندگان تهران هم تنها همدردی کردند، البته ۲۰ نماینده از شهر‌های مختلف به جز تهران از وزارت ورزش مطالبه کردند که چرا چنین اقدامی انجام داده است.

قاسمی در ادامه ضمن تشکر از قاضی‌زاده هاشمی نماینده مشهد و کلات در مجلس گفت: حتی آقای قاضی‌زاده به وزیر ورزش تذکر داد که چرا اجازه ندادید چنین مراسمی در مکان‌های مذکور برگزار شود.

وی یادآور شد: از دولت و آقای روحانی می‌خواهیم راه آزادی را برای برگزاری یک جشن دانشجویی باز کنند و اجازه دهند دانشجویان این مراسم را برگزار کنند.

وی گفت: علیرغم تذکرات داده شده به نمایندگان مجلس وزارت ورزش و جوانان از همکاری با ما خودداری می‌کنند.
قاسمی گفت: انشاالله مراسم دکتر سلام را پرقدرت برگزار خواهیم کرد حتی اگر دولت راه آزادی را ببندند.

تهیه کننده مجموعه طنز سیاسی اجتماعی «دکتر سلام» همچنین افزود: سال گذشته هم این اتفاق تکرار شد و علیرغم اینکه همه کار‌های لازم را برای برگزاری مراسم در ورزشگاه انجام داده بودیم و حتی هزینه سالن را هم پرداخت کرده بودیم با برگزاری این مراسم در آن مجموعه مخالفت کردند.

لازم به ذکر است، دکتر سلام پر مخاطب‌ترین مجموعه طنز در فضای مجازی است که ۵ سال سابقه فعالیت داشته و در خبرگزاری دانشجو تولید می‌شود.

منبع: مشرق

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی‌زاده شامگاه دوشنبه به خبرنگاران رسانه‌های کردستان اظهار کرد: همزمان با روز ارتش، درحد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه در دولاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است و رانندگان برای تردد به مرکز شهر از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: از ساعت ۱۲ شب قبل اجرای مراسم توقف هرگونه وسائط نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل جابجا می‌گردند؛ از شهروندان درخواست کرد از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهور کردستان در ادامه گفت: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیرهای برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود.

کد خبر 6079307

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد
  • اجاره سالن سمینار در سلام حرفه‌ای + مشاوره رایگان
  • برگزاری همایش عطارشناسی «آواز به عشق در جهان خواهم داد» در نیشابور
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
  • برگزاری چهار معارفه جدید در بانک ملی ایران
  • درخواست از شهرداری تهران برای تعیین تکلیف پارکینگ طبقاتی حرم عبدالعظیم حسنی
  • درخواست ترامپ برای تعویق برگزاری دادگاه رد شد