Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@18:09:31 GMT

نیروهای سعودی هدف موشک های یمنی قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۹۸۵۵

نیروهای سعودی هدف موشک های یمنی قرار گرفتند

تهران - ایرنا - محل تجمع نیروهای متجاوز سعودی سه شنبه شب در نزدیکی بندر المخا یمن واقع در جنوب غرب این کشور، هدف دو فروند موشک ارتش و کمیته های مردمی یمنی قرار گرفت.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره یمن، این موشک ها از نوع زلزال و ساخت یمن بوده است که نیروهای متجاوز سعودی را در غرب منطقه 'جبل النار' در نزدیکی شهر بندری 'المخا' هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن 19 مردادماه نیز با یک فروند موشک بالستیک پایگاه نظامی سعودی ها در ظهران استان عسیر ( جنوب عربستان) را هدف قرار دادند.
جنگنده سعودی 18مرداد با بمباران اتوبوس حامل کودکان در شهر صعده (شمال) یمن ،51 تن را کشته و ده ها دانش آموز نیز زخمی شدند.
حمله نظامی سعودی به یمن در سه سال گذشته نه تنها موجب از بین رفتن انقلاب نوپای مردمی یمن نشده است، بلکه این جنگ خسارت های جانی و مالی زیادی را برای دو عضو فعال ائتلاف یعنی عربستان و امارات در برداشته است، به گونه ای که کارشناسان بر این باورند در خوشبینانه ترین حالت هر روز جنگ برای دولت ریاض 200 میلیون دلار هزینه دارد.
عربستان و امارات با تشکیل یک ائتلاف خودخوانده و با چراغ سبز آمریکا از ششم فروردین ماه 94 به بهانه بازگشت عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت حملات همه جانبه خود به این کشور فقیر عربی را آغاز کرد.
شبس**9363*1613*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي يمن موشك باران ائتلاف سعودي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

دیگر خبرها

  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد