Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر ارومیه گفت: دیوان عدالت اداری تکلیف باشگاه ورزشی شهرداری ارومیه را مشخص می‌کند. ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۴ استانها آذربایجان غربی نظرات

محمدرضا علیزاده امامزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به مصوبه جلسه اخیر شورای اسلامی شهر ارومیه در ارتباط با انحلال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اظهار داشت: طبق چارت سازمانی اعلام شده توسط وزارت کشور 10 سازمان برای شهرداری تعریف شده که یکی از آن‌ها سازمانی به نام فرهنگی ورزشی است و شورای شهر نیز به سبب عشق و علاقه مردم به والیبال، مصوبه‌ای را اعلام کرده که طبق آن شهرداری می‌تواند باشگاهی را ایجاد کرده و به ورزش‌های قهرمانی پرداخت کند و در عین حال نیز ورزش‌های پایه، همگانی و محلات را مورد غفلت قرار ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: متأسفانه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه دارای اساسنامه نیست و جزئیات دقیق آن تصویب نشده تا به فرمانداری ارسال شود و هیئت مدیره و آئین نامه داخلی باشگاه نیز نامشخص است و هیئت تطبیق نیز با نظارت اعضای شورای شهر بر عملکرد باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری مخالفت کرده است.

وی افزود: اعضای شورای شهر به این مخالفت هیئت تطبیق واکنش نشان داده چرا که اعضای شورای شهر باید از میزان قراردادهای بازیکنان باشگاه آگاه باشد و این مسئله پس از مطرح شدن در شورای حل و اختلاف، حق قانونی شورا که نظارت بر عملکرد باشگاه بود را تأیید کردند.

علیزاده امامزاده گفت: اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه نمی‌گویند که فوتبال و یا والیبال در این شهر وجود نداشته باشد بلکه بر این معتقدیم که وجود باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اساساً خلاف است و باید بخش‌های دیگر نیز با شهرداری در زمینه ورزش همکاری کنند.

وی تشریح کرد: 500 میلیون تومان بودجه شهرداری برای ورزش‌های محلات در نظر گرفته شده و این در حالی است که بودجه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه 12.5 میلیارد تومان است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: دو سوم از اعضای حاضر در جلسه شورای اسلامی شهر ارومیه بر این نظر بودند که با توجه به اینکه در چارت سازمانی وزارت باشگاهی موجود نیست و وظیفه شهرداری نیز پرداختن به ورزش قهرمانی نیست پس این باشگاه باید منحل شود و پس از امضای این طرح و ارسال آن به هیئت تطبیق 15 روز فرصت است که این طرح را در هیئت تطبیق رد شود.

علیزاده امامزاده افزود: نامه‌ای نیز آماده شده است که طرح انحلال باشگاه ورزشی شهرداری ارومیه به دیوان عدالت اداری رفته و تکلیف باشگاه توسط دیوان عدالت اداری مشخص شود.

وی گفت: شهرداری ارومیه امروز در ارائه خدمات شهری و پرداخت حقوق کارکنان با مشکلات مالی مواجه است و با صرفه‌جویی انجام شده از اعتبار باشگاه ورزشی شهرداری می‌توان مقداری از این مشکلات را رفع کرد.

انتهای پیام/ش

R41361/P1361/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد

سلامت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس است، اظهار کرد: دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران را ضمن تبریک به جان بر کفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید گفت که عملیات وعده صادق تلاشی برای دور کردن سایه جنگ در کشور بود.

وی با بیان اینکه امروز در جبهه دشمن وحشت ایجاد شده است، گفت: حمله پهبادی و موشکی سپاه به رژیم اشغالگر صهیونیستی یک عملیات بازدارندگی موفق بود.

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه عبور از سپر دفاعی ۱۰ کشور و اصابت به هدف تجربه‌ای ارزشمند برای ایران شد، افزود: ملت ایران و جبهه مقاومت سرافراز شدند و دشمن شکست را مجدداً تجربه کرد به همین جهت از این سنگر خدمت، از سپاه جان بر کف، ارتش قهرمان، سربازان گمنام امام زمان و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و خصوصاً از صبر و حوصله ملت شریف تشکر و قدردانی می‌کنیم.

صفری با پیشنهاد اینکه تمامی پیگیری‌ها و نظارت‌ها باید از اول سال و در وقت خود انجام شود و به آخر سال یا به زمان دریافت لوایح مهم واگذار نشود، ادامه داد: نباید سر گردنه گردن بزنیم و با بهانه‌های کوچک کارهای مهم را در زمین گذاشته و اقدامی انجام ندهیم.

وی با بیان اینکه باید شورا و شهردار با یک شیوه و با یک وحدت رویه عملکرد خود را جمع بندی کنند، افزود: کارهای بزرگ و منحصر به فرد در دور ششم شورا توسط شهردار و مجموعه شهرداری انجام شده است اما این اقدامات به موقع به مردم گزارش داده نشده است.

سخنگوی شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در تصویب برنامه‌های فرهنگی ورزشی، برنامه‌های راهبردی ۴ ساله، رهنمودهای امام جمعه فاضل و دانشمند اردبیل و جمع‌بندی تخصصی شورا و سازمان فرهنگی و ورزشی را مدنظر قرار دادیم که در رویکرد جدید چند اصول ثابت مشخص کردیم.

وی تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی باید مؤلفه‌های قابل سنجش و ارزیابی بودن خروجی برنامه‌ها، جامعه هدف قراردادن خانواده و اجرای برنامه‌ها در مسجد محله را داشته باشد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل با تاکید بر اینکه شروع و انجام تمامی برنامه‌ها باید مسجد و محله محور باشد، ادامه داد: ایجاد ۱۰ ایستگاه ثابت و دائمی فرهنگی و ورزشی در سطح خیابان‌ها و پارک‌ها و شورابیل، ایجاد ۲ مکان ثابت و دائمی روباز در سطح شهر برای ایجاد برنامه‌های شاد و نشاط آور، تولید حداقل ۱۰ حلقه فیلم کوتاه آموزش شهروندی با مشارکت صدا و سیما و انجمن‌های هنری و سینمایی از جمله سیاست‌های شورای شهر در حوزه برنامه‌های فرهنگی است.

صفری خاطرنشان کرد: در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، اعضای شورای شهر به تربیت ۳۰ گروه سرود، ۳۰ گروه تئاتر، ۳۰ حلقه قرآنی، ۳۰ برنامه‌های گفتمان، ۳۰ مسابقات فرهنگی، ۳۰ تیم ورزشی پایه و ۳۰ برنامه‌های جنگ شادی از مساجد و محله که خروجی آن‌ها منجر به برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات استانی و ملی‌شود، در برنامه خود دارند.

کد خبر 6089015

دیگر خبرها

  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است