Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه از فعالیت 70 نفر از دانشجویان تشکل‌ و کانون‌های مختلف این واحد دانشگاهی در مناطق محروم ارومیه خبر داد.

سید‌کاظم یکانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با تشریح اردوهای جهادی این دانشگاه در فصل تابستان اظهار کرد: «گروه جهادی این دانشگاه متشکل از بسیج دانشجویی، تشکل‌های دانشگاه و کانون‌های دانشجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه افزود: «علاوه بر تشکل‌ها، دانشجویانی که علاقه‌مند به حضور در گروه‌های جهادی هستند نیز در این دوره می‌توانند حضور داشته باشند و محدودیتی وجود ندارد.»

وی ادامه داد: «قرارگاه مرکزی جهادی ولایت دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه به همین منظور تشکیل شده است و در حوزه‌های پزشکی، دندانپزشکی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و دامپزشکی در مناطق محروم استان فعالیت دارد.»

یکانی تعداد دانشجویان این قرارگاه را 70 نفر برشمرد و از امکان اضافه‌شدن دانشجویان در مدت تابستان در اردوهای جهادی دانشگاه خبر داد و گفت: «دانشگاه در نظر دارد بیشتر دانشجویان را با مفاهیم جهاد و از خودگذشتگی آشنا کند و در کنار آن فقر و محرومیت مردم در سراسر استان را از بین ببرد.»

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی