Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چند روز اخیر تعداد انگشت شماری از اعضای هیئت دولت حاضر شدند پاسخ کمپین مجازی #فرزندت_کجاست؟ را بدهند. در کنار اعضای هیئت دولت تعدادی از نمایندگان مجلس نیز حاضر شدند در رابطه با فرزندانشان توضیحاتی را منتشر کنند.

این که این کمپین تا چه اندازه می‌تواند شفاف سازی کند و واقعیات پشت پرده که مردم نگران آن هستند را افشا کند جای سوال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراکه تا به حال  مسئولان پاسخ‌هایی غالبا تکراری منتشر کرده‌اند. البته که این نوع پاسخ ‌ها برای کاربران و مردم قانع کننده نخواهد بود چرا که در اوضاع دگرگون شده اقتصادی فعلی که تک تک اعضای جامعه در حال مبارزه درجنگ اقتصادی حال حاضر کشور هستند مردم می‌خواند بدانند عدالت برای همه در جامعه به یک میزان برقرار است؟ و یا فرزندان مسئولان هم به مانند مردم عادی از فردای خود نگران هستند؟

در ادامه اظهار نظر برخی از کاربران فضای مجازی در رابطه با کمپین# فرزندت_کجاست؟ را خواهید دید.

اما امروز هم برخی از مسئولان از جمله علی ربیعی وزیر پیشین  کار و رفاه اجتماعی که هفته گذشته مجلس شورای اسلامی رای اعتماد به او را پس گرفت به این کمپین مجازی پاسخ داد:

#فرزندت_کجاست
ما همه با هم هستیم!
خوشحالم فرزندانم با ۵ نوه کنار من هستند. همگی در دانشگاههای ایران تحصیل کرده اند. دو پسر من، هیچ کدام کار دولتی ندارند و تنها دخترم به تربیت کردن فرزندانش مشغول است‌ و دیگری که بیش از همه کنار من است ساکن قطعه ۷۰ بهشت زهراست.

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران  فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در رابطه با فرزندانش نوشت:

سه پسر دارم، هرسه دانشجو و بدون شغل دولتي. عماد،متولد٦٣دانشجوي دكتراي صنايع ومديرعامل دفتر نشرومعارف انقلاب که خاطرات آيت الله را منتشر ميكند.پسر دومم علی،متولد٦٥وفارغ التحصیل شهرسازی دانشگاه تهران و درخارج، دانشجوي بدون شهريه دکتراست.احسان متولد٧٦مهندسی انرژی در امیرکبیر ميخواند

از میان نمایندگان مجلس نیز محمدعلی وکیلی در رابطه با فرزندانش توضیحاتی ارائه داد که بی‌حاشیه نبود.

دارای سه فرزند هستم

هادی؛ فوق لیسانس هفت سال است کارمند یک شرکت است
مهدی؛ فوق لیسانس (همانکه به دروغ مدیرعامل معرفی می شود) بدون اشتغال در جای دولتی، سردبیر روزنامه ابتکار
راضیه؛ لیسانس و بیکار

خداوند از سر تقصیر ناشران دروغ بگذرد
#فرزندت_کجاست

بیشتر بخوانید: محمدعلی وکیلی خواستار لغو طرح ترافیک دخترش شد +تصاویر

جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس در  حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به کمپین فرزندت کجاست؟ نوشت:

##فرزندت_کجاست_فرزن ؟
اینجانب #جعفرزاده_ایمن_آبادی #نماینده_مجلس صرفا دارای یک دختر هستم که در حال تحصیل است و با من زندگی می کند و مجرد است و هرگز از شهر رشت بجز با خانواده خارج نشده و کلا مخالف اعزام فرزند مسئولین به خارج از کشور هستم

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مورد 4 فرزندش توضیحاتی ارائه داد: من دو فرزند دختر و دو فرزند پسر دارم. هر دو دختر من تحصیلات مقطع کارشناسی‌‌ارشد دارند و خانه‌دار هستند. یکی از فرزندان پسر من دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه ارومیه است که در بیمارستان کار می‌کند. پسر دیگر من که دانشجوی دامپزشکی دانشگاه آزاد ارومیه است، گوسفند دارد و به کار چوپانی مشغول است.

امروز علی اصغر پیوندی رییس هلال احمر هم به کمپین #فرزندت_کجاست پیوست و نوشت:

#فرزندت_کجاست؟
دخترم ماه گذشته در رشته #پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشكى تهران فارغ‌التحصیل شد، شغل ثابتی ندارد.

پسرم دانشجوی سال اول #مهندسی در دانشگاه صنعتی شریف است.

 سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حالی که خبر سفر فرزندانش به قطر و امارات را تکذیب کرد  درباره پرسشی کمپین  اخیر توضیح داد: دو فرزند دارم، فرزند اولم دختر و خانه دار است و پسرم نیز مشغول درس خواندن و گذراندن خدمت سربازی است. تا کنون فرزندانم به جز عتبات عالیات به کشور خارجی، سفر نکرده‌اند. روز گذشته خبرنگاری به اشتباه "عتبات عالیات" را " قطر و امارات" شنیده بود.

اما وزیر آموزش و پرورش در رابطه  با فرزند پسرش تنها به سرباز بودن او اشاره کرده است و در رابطه با  مجوز طرح ترافیک خبرنگاری پسرش توضیحی نداده  است!

محمد دهقان ‏‏عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی نیز به این کمپین پیوست و در رابطه با فرزندانش نوشت:

دودختر دانشجو و یک دختر و یک پسر دانش آموز دارم که همگی در تهران مشغول تحصیل هستند.
#فرزندت_کجاست

بیشتر بخوانید:

مطالبه کاربران از مسئولان: #فرزندت_کجاست؟!

کدام مسئولان به پویش #فرزندت_کجاست پیوستند؟

پاسخ متفاوت کاربران به کمپین #فرزندت_کجاست؟ +تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی هیئت دولت نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین محمدصالحی دارانی در نشست علنی صبح امروز (یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: روز جهانی کارگر را به کارگران شریف و پر تلاش، این رزم‌آوران عرصه معاش و یاری‌‍گران واقعی در مشارکت تولید تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. همچنین سالگرد شهادت استاد مطهری را گرامی داشته و مقام شامخ روز معلم را به باغبانان بوستان پر شکوفه دانش و فرهنگ در ایران، آموزگاران، فرهنگیان و همکاران عزیز تبریک می‌گویم.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز شورا‌ها به تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، در تذکری خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد: سد بلطاق جهت تامین آب شرب شهرتان بویین میاندشت همچنان در راهرو‌های سازمان آب منطقه‌ای با تعلل بیش از حد دست به دست می‌شود و ظاهراً جنابعالی و همکارانتان هیچ اراده‌ای برای حل اساسی‌ترین مشکل مردم و تامین آب شرب ندارید و مردم آن منطقه آبخیر، اراده‌ای برای رفع مشکلشان در وزارت شما نمی‌بینند، بسیار دردآور است که همت اصلی آن وزارت و مسئولان استانی با بودجه‌های کلان، انتقال آب خلیج فارس برای مرکز استان است. گویی قرار است فاصله طبقاتی بین محرومان و ثروتمندان بیشتر و بیشتر شود. جناب وزیر؛ ما را در گلیم خود جایی نیست و آنان که پایشان را از گلیم نداشته خود دراز‌تر می‌کنند، در نظر شما مقرب‌تر هستند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: در این اوضاع سخت معاش که کشاورزی در حال نابودی و کشاورزان به دلیل بی برنامه گی دولت در امر کشاورزی زمین گیر شده اند آب منطقه‌ای به جای مرحم نهادن بر جراحت این عزیزان، احکام متعدد جریمه برایشان صادر می‌کند و بسیاری از پمپ و لوله چاه‌های کشاورزی را بیرون کشیده و مخارج سنگین بر روی دست کشاورزان می‌گذارد و علناً کار‌ها خلاف قانون می‌کند و هیچ دادرسی به داد کشاورزان مفلوک نمی‌رسد.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: متاسفانه به صراحت می‌گویم امروز پدیده شوم ربا خواری در حال افزایش است. مردم گرفتار و بدهکار جهت حل مشکلات خود و برای دریافت وام تسهیلات به بانک مراجعه می‌کنند و بانک‌ها حتی با سخت‌ترین شرایط متقاضیان را ناکام گذاشته و مردم نا امید از بانک به سوی قرض از افراد با شرایط ربا می‌شوند. حتی مصوبات مجلس و دولت در پرداخت تسهیلات و بخشش سود و دیرکرد وام‌های کشاورزی نیز از سوی بانک‌ها یا اجرا نمی‌شود و یابا تاخیر گسترده همراه است.

محمدصالحی خطاب به وزیر ورزش و جوانان، خطاب به وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: دوست و رفیق بازی مدیریتی در استان اصفهان تنها جامی است که مدیران شما بالای سر می‌برند. لطفا هرچه زود‌تر قبل از آنکه در رنکینگ جهانی صاحب رتبه شوند به این بازی مار و پله خاتمه دهید تا بیش از پیش ورزش استان به قهقرا نرود. «ز نیرو بود مرد را راستی، ز سستی کجی زاید و کاستی».

این نماینده مردم در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: کمبود کود شیمیایی در انبار‌های شهرستان‌ها کشاورزان را به درد سر انداخته و اکنون که اوج کشت و کار است کود سهمیه‌ای نیست چرا قبل از موعد کشت مجموعه شما به فکر تامین نیست و از حالا کشاورزان در موعد کشت باید غم و درد بکارند و موقع داشت حرص بخورند و در هنگام برداشت رنج و ناکامی درو کنند.

وی در ادامه با انتقاد از برنامه کشاورزی وزارت جهاد عنوان کرد: بهار کمبود کود کشاورزی،   تابستان قطعی برق چاه‌های کشاورزی و حذف سهمیه گازوئیل، پاییز نا به سامانی بازار صادرات محصولات کشاورزی و زمستان پیگیری ابلاغ و اخطار و جریمه‌های کشاورزان از سوی آب منطقه ای!

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: در یک سال اخیر شاهد شهادت و جانبازی بسیاری از عزیزان فراجا بودیم. ماموریت‌های گسترده و دشوار این عزیزان از یک سو و سختی معیشت خانواده آنها از سوی دیگر هر وجدان بیداری را وادار به تامل می‌دارد. آنگونه که شایسته این افراد است در حقوق، مزایا و تامین معاش آنها اقدام جدی و اساسی صورت گیرد.

وی خطاب به وزیر بهداشت تاکید کرد: ضمن تشکر از مساعدت‌های مسئولان وزارت در توسعه مراکز درمانی، ضرورت دارد در تامین پزشکان متخصص به ویژه پزشک جراح داخلی و مغز و اعصاب در این منطقه توجه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند