Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: زن ۳۷ ساله ای که با شگردی خاص به همراه دخترش طلاجات طلافروشی ها را سرقت می کرد دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس Police پیشگیری پایتخت اعلام کرد: سرهنگ میررضا بهرامی، رئیس کلانتری 172 عبدالعظیم در تشریح این خبر گفت : در طول یک ماه گذشته سرقت Stealing طلاجات از طلا فروشی های در محدوده آستان حضرت عیدالعظیم به شیوه بدل اندازی افزایش یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار داشت تا اینکه در هفته گذشته مرد جوانی متصدی طلافروشی در پاساژی حوالی آستان مقدس متوجه بدلی بودن یکی از انگشترهای موجود در طبق آن شد.

وی بیان کرد: صاحب طلافروشی که از این قضیه بسیار متعجب شده بود با بررسی دقیق فیلم دوربین های مداربسته مغازه اش متوجه شد که زن جوانی از اتباع افغان که به همراه دختر نوجوانش دیروز برای خرید طلا مراجعه کرده بود پس از پرس و جو و درخواست دیدن نمونه دیگر از انگشترها زمانی که به سمت ویترین می رود در این حین سارق بدور از چشم وی اقدام به تعویض انگشتر می کند.

بهرامی خاطرنشان کرد: سریعا فروشنده با ۱۱۰ تماس گرفته و ماموران عملیات کلانتری با حضور سریع خود در محل موضوع را تحت بررسی قرار دادند و عکس به دست آمده از این خانم بین کسبه برای شناسایی پخش شد تا در صورت دیده شدن این زن سریعا پلیس در جریان موضوع قرار بگیرد.

وی گفت: فردای همان روز بود که صاحب یک طلافروشی دیگر در پاساژ حین مراجعه این زن به طلافروشی اش او را شناسایی کرد و در ادامه ماموران کلانتری سریعا با حضور در محل سارق را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری 172 عبدالعظیم در ادامه اظهار کرد: این خانم ۳۷ ساله در همان اظهارات اولیه به ۲۵ فقره سرقت با این نوع شیوه اعتراف کرد و مشخص شد که پنج فقره از این سرقت ها فقط از همان پاساژ بوده است. در ادامه از این سارق ۴۳۰ هزار تومان وجه نقد کشف شد که اعتراف کرد از خانمی در حرم کش رفته است.

وی ادامه داد: سارق در تحقیقات بیان داشت : قبل از سرقت با حضور در جلوی مغازه انتخاب شده ویترین آن را دقیقا بررسی و یک انگشتر یا النگو را انتخاب می کرد و پس از تهیه عین بدل آن یا بدلی که شباهت بسیار به آن داشت با تیپ شیک به همراه دخترش به طلافروشی مورد نظر می رفت و با قرار دادن بدلیجات در کیفش در یک لحظه از غفلت فروشنده سو استفاده می کرد و در فرصت مناسب بدل را با اصلی عوض می کرد.

در خاتمه سرهنگ میررضا بهرامی به فروشندگان طلا و جواهر توصیه کرد به هنگام حضور مشتریان توجه لازم را به طلاجات موجود در واحد صنفی خود داشته باشند .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

صحنه پختن مار زنده در رستوران + تصویر

صحنه دلخراش از پدری کنار جسد قطعه قطعه شده پسرش+ تصویر

سکته کردن زن جوان هنگام دیدن فیلم غیر اخلاقی

جنجال نماینده تهران بر سر دخترش/ او بیکار است ! + تصویر

جانبازایرانی اشتباهی به افغانستان دیپورت شد ودرسرمای غربت یخ زد!+عکس

فیلم حمله مرد متجاوز به زن ایرانی در فروشگاه لوازم آرایش + تصویر

ماجرای عکس‌های بی حجاب دختر یک مسئول ایرانی چیست؟ + عکس

تجاوز شنیع به دخترجوان در حمام!

صحنه وحشتناک قتل یکی ازشرورهای تهران + فیلم

تجاوز آقای دکتر به بیمارانش در مطب! + عکس

زن دایی ام مرا با پسر دایی ام در شرایط بد در زیر زمین دید / شیرین 15 ساله چاره ای جز سکوت نداشت!

زن جوان حواسش به پسر همسایه دوستش بود / پرنده خشمگین جوان تبهکار را دستگیر کرد ! + عکس

خدا به این تروریست بی رحم مرگ داد ! + عکس

دامادی که شب حجله کنار مادرش خوابید / عروس شکایت کرد

تجاوز حیوانات به دختر جوان / وحشی ترین قاچاقچی چه بلایی سر دختر جوان آورد؟! + عکس

تجاوز به سمیرا در خانه دوست خواستگارش / حامد اجازه همخوابی را به دوستش داد + عکس

زندگی زن شوهرداری که مثل فیلم های ترکیه ای کثیف بود ! / او مرد غریبه را برای همخوابی به خانه اش برد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents پلیس Police سرقت Stealing فیلم تبهکاری عکس تهران طلافروشی حوادث تهران مادر و دختر اخبار تهران عکس زندگی ایران حوادث زن فیلم تهران خانواده پلیس مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز هم در بازار برخلاف انتظار‌ها خبر خاصی نبود! تابلوی معاملات کم رمق است و همچنان رکود و سردرگمی به راحتی حس می‌شود و ظاهرا اراده‌ای برای رشد بازار وجود ندارد. هر خبر یا شایعه‌ای بهانه‌ نوسان یک الی دو روزه می‌شود و این دور باطل فعلا ادامه دارد.

او در ادامه می‌گوید: امروز ارزش معاملات خرد بورس به ۳,۶۴۴ میلیارد تومان رسید و خالص سفارشات با خروج ۱۴۰ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود. همچنین تعداد نماد‌های مثبت ۲۴۱ و تعداد نماد‌های منفی ۵۶۵ نماد بود. به عبارتی حدود ۷۲ درصد نماد‌ها در شرایط قرمز بودند و بیشترین تاثیر مثبت بر بازار با وامید و بیشترین تاثیر منفی بر بازار با فولاد به ثبت رسید.

وفایی گفت: در نهایت شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش ۵ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • ببینید | سرقت برق‌آسای ساندویچ یک پسر جوان توسط شاهین شکاری!
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • ادامه واکنش‌ها به یک گزارش بی نامه و نشان از BBC + فیلم
  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد