Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@00:50:38 GMT

تکلیف مجوزهای صیادی درابوموسی مشخص شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۰۸۰۳

تکلیف مجوزهای صیادی درابوموسی مشخص شود

به گزارش ایرنا، ایرج حیدری سه شنبه شب در نشست بررسی راه های توسعه زیرساخت های شهرستان ابوموسی با محوریت توسعه فعالیت های صید و صیادی افزود: تقویت زیر ساخت ها ابوموسی بویژه در حوزه صید و صیادی از اهمیت و نقش بالایی در توسعه این شهرستان برخوردار است که باید دستگاه های اجرایی از جمله اداره کل شیلات هرمزگان این مهم را با جدیت دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توسعه صنایع مرتبط با فرآوری آبزیان را از دیگر موضوع های مهم در ابوموسی برشمرد و گفت: فرآوری و بسته بندی آبزیان باید هر چه سریع تر در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان و صنعت، معدن و تجارت استان قرار گیرد و در این زمینه به متقاضیان سرمایه گذاری در بخش فرآوری محصولات شیلاتی تسهیلات مناسب با بهره صفر درصد پرداخت شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان، از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز خواست نسبت به ساماندهی و فعال سازی تعاونی صیادان شهرستان ابوموسی با همکاری فرمانداری و اداره کل شیلات استان اقدام کنند.
حیدری با اشاره به اهمیت راه اندازی بازارچه ملوانی شهرستان ابوموسی گفت: فعال شدن این بازارچه نقش مهمی در رونق و توسعه این شهرستان و جذب گردشگر دارد که باید سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و فرمانداری ابوموسی به جد پیگیر این موضوع باشند.
وی یاد آور شد: تمامی دستگاه های اجرایی هرمزگان به ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت، شیلات، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و توزیع برق استان در سریع ترین زمان ممکن برنامه های عملیاتی خود را برای توسعه زیرساخت های شهرستان ابوموسی به ویژه در زمینه صید و صیادی ارایه کنند.
این مسوول ابراز داشت: از همه ظرفیت ها بویژه رسانه برای معرفی زیرساخت ها و توانمندی های شهرستان ابوموسی استفاده شود که می طلبد فرمانداری شهرستان نیز پیگیر این امر باشد.
جزیره ابوموسی با وسعتی حدود 12 کیلومتر مربع در 75 کیلومتری بندرلنگه و 57 کیلومتری شرق جزیره سیری قرار دارد .
7195/ 6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اداره کل تعاون کار و رفاه جهاد کشاورزی سازمان صنعت معدن و تجارت صنعت کار و رفاه اجتماعی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها «مست عشق» حسن فتحی روی پرده سینماست؛ فیلم سینمایی تولید مشترک ایران و ترکیه که بعد از ساخت و البته در طول تولید حواشی زیادی داشت. حسن فتحی بعد از تولید سریال پرمخاطب «شهرزاد» به سراغ «جیران» رفت؛ سریالی که حاشیه‌هایش آنقدر دامن سریال را گرفت که کار به دادگاه کشید و اگرچه درنهایت سریال پخش شد، پخش باز هم در نیمه‌راه متوقف شد و بعد از گذراندن مراحل شکایت درباره حق مالکیت ادبی، این سریال تاریخی توانست به خط پایان پخش خود برسد.

حسن فتحی از سال گذشته درگیر تولید سریالی به نام «ازازیل» است. این سریال با مضمونی اجتماعی و پلیسی اخیرا از ساترا مجوز تولید گرفته است.

کارگردان اول این سریال ابوالحسن داوودی بود و بعد از حمیدرضا قربانی به‌عنوان کارگردان انصرافی سریال «ازازیل» نام برده شد؛ ولی فتحی برای جلوگیری از تکرار حاشیه‌ای از جنس «جیران» تأکید کرد که نخستین شرطش برای پذیرش کارگردانی «ازازیل» رضایت فردی است که پیشتر به‌عنوان کارگردان از او نام برده شده بود و درحقیقت بعد از رضایت قربانی بود که اقدام به ساخت این سریال کرد.

از پریناز ایزدیار و مریلا زارعی به‌عنوان بازیگران «ازازیل» یاد شده است. ایزدیار بعد از شهرزاد و جیران سومین همکاری مشترک را با حسن فتحی دارد. «ازازیل» به نویسندگی مسعود خاکباز (نویسنده سریال «دفتر یادداشت») و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی (تهیه‌کننده سریال «مهمونی») تولید خواهد شد.

با پیگیری از ساترا، این سازمان به همشهری اعلام کرد: اصلاحات مربوط به سریال ازازیل به تیم تولید اعلام شده است و این سریال برای دریافت مجوز انتشار از ساترا نیازمند اعمال اصلاحات و ارائه نسخه اصلاح‌شده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان