Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم پروانه‌پور، کارشناس قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری مرحله استانی مسابقات مفاهیم و تفسیر قرآن‌کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان خبرداد و گفت: این مسابقات کتبی با حضور منتخبان مرحله مقدماتی (شهرستانی) دوم شهریورماه جاری در خرم‎آباد برگزار می‌‏شود کمااینکه مسابقات تفسیر بر اساس جلد دهم تفسیر نمونه و مسابقات مفاهیم قرآن نیز بر اساس کتاب مفاهیم استاد وکیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که مرحله استانی مسابقات کتبی مفاهیم و تفسیر قرآن‌کریم در دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‌‏آباد برگزار می‏‌شود، ادامه داد: منتخبان مرحله استانی این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در هر رشته و بخش به مرحله کشوری معرفی می‏‌شوند.

کارشناس قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان همچنین از برگزاری مسابقات شفاهی قرآن‌کریم ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر استان خبرداد و گفت: این مسابقات قرآنی نیز در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق و حفظ قرآن‌کریم نیز یازدهم شهریورماه امسال با حضور منتخبان مرحله استانی در دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‎آباد برگزر می‌‏شود.

وی با اشاره به شرکت یک‌هزار نفر در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان، افزود: در مرحله استانی این مسابقات بین ۱۸۰ تا ۱۹۰ نفر از منتخبان مرحله مقدماتی در دو بخش شفاهی  و کتبی با هم به رقابت می‎پردازند.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فعالیتهای قرآنی مسابقات بنیاد شهید پروانه پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد