Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@02:00:26 GMT

تبعات انتصاب علی فروغی به ریاست شبکه 3

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۰۸۴۰

تبعات انتصاب علی فروغی به ریاست شبکه 3

انتصاب علی فروغی، رپیس مرکز بسیج صدا و سیما به ریاست شبکه سه، این مرکز را در آستانه انحلال و توقف فعالیت‌ها قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تعطیلی اجلاس پیرغلامان اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سه ماه پیش و بعد از صدور حکم ریاست علی فروغی از سوی مرتضی میرباقری برای سکانداری شبکه سوم سیما، هنوز خبری درباره انتصاب رییس جدید برای مرکز بسیج صداوسیما اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گمانه‌های رسانه‌ای این بود که رییس جدید شبکه سه با حفظ سمت، هر دو مجموعه را مدیریت خواهد کرد اما چندی بعد اخبار و شایعاتی از ناخرسندی و اعتراض شدید سردار غیب‌پرور، فرمانده سازمان بسیج مستضعفین از انتصاب یکی از مدیران اقشار بسیج به مدیریت شبکه به گوش رسید و بعد از آن فعالیت‌های مرکز بسیج صدا و سیما رو به افول گذارد.

در چند ماه گذشته و همزمان با استقرار رییس جدید شبکه سه، تمام مدیران تولیدی مرکز بسیج به شبکه سه رفته و منصوب شده‌اند و اخبار رسیده حاکی از توقف تمام روندهای تولیدی و جاری آن مرکز است؛ اتفاقی که زمینه جدی آن در اختلاف بین دو رییس سازمان یعنی صدا و سیما و بسیج به چشم می‌خورد.

ماموریت مهم برگزاری اجلاس ملی پیرغلامان پس از برگزاری پانزده دوره، در آستانه تعطیلی قرار گرفته است و تدارکی از سوی سازمان صدا و سیما برای برگزاری آن به چشم نمی‌خورد. این اجلاس همواره دو هفته مانده به محرم به عنوان یکی از مناسک تاسیسی این سازمان موجی از آماده‌سازی فرهنگی و رسانه‌ای را در کشور ایجاد می‌کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شبکه 3 صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، درحکم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد به سِمت ریاست کل دادگستری سیستان و بلوچستان و رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب شد.
پیش از این علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بود و حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد پیش از این رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بوده است.

دیگر خبرها

  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست