Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال، در تازه‌ترین افشاگری اعلام کرد علت محرومیت اخیر کعبی و مسلمان خالکوبی‌شان بوده و از آنجا که تعهد داده‌اند در لیگ برتر با لباس آستین‌بلند بازی کنند، موقتاً بخشیده شده‌اند. آفتاب‌‌نیوز : محسن مسلمان بازیکن سابق پرسپولیس بعد از حضور در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، دیگر با آستین کوتاه در لیگ برتر به میدان نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بلافاصله پس از مشکل رفع محرومیتش، توانست در بازی با سایپا به میدان برود و قبل از بازی هم با دایی خوش و بش گرمی داشت. اگر تصاویر همین خوش و بش را ببینید، متوجه تغییر در نوع لباس پوشیدن محسن می‌شوید. حسین کعبی هم که به تازگی دوباره به سپیدرود بازگشته و همه منتظرند ببینند آیا می‌تواند دوباره برای این تیم بازی کند یا نه؟ ولی مطمئن باشید اگر او به میدان رفت، قطعاً آستین بلند به تن خواهد کرد! منابع خبری در فدراسیون فوتبال فاش کردند این دو بازیکن مجبورند با آستین بلند بازی کنند، چون در غیر این‌صورت دوباره از سوی کمیته اخلاق محروم خواهند شد! یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال، در تازه‌ترین افشاگری اعلام کرد علت محرومیت اخیر کعبی و مسلمان خالکوبی‌شان بوده و از آنجا که تعهد داده‌اند در لیگ برتر با لباس آستین‌بلند بازی کنند، موقتاً بخشیده شده‌اند. این منبع آگاه فاش کرد دو بازیکن مطرح فوتبال ایران نمادی روی دست خود خالکوبی کرده‌اند که ایجاد سوءتفاهم کرده نماد شیطان‌پرستی است! این دو بازیکن در کمیته اخلاق گفتند اصلاً از این موضوع خبر نداشته‌اند و تنها از آنجا که طرح خوشگل بوده آن را انتخاب کرده‌اند. مسئولان کمیته اخلاق هم تأکید کردند باید آستین‌بلند به تن کنند، چون حساسیت زیادی روی خالکوبی‌شان به وجود آمده است. در واقع ماجرای جریمه نقدی آن‌ها قرار شد این مسئله را زیر سایه قرار دهد. البته احتمالاً آن‌ها قبلاً تعهد داده بودند و با شروع فصل جدید وقتی به تعهدشان توجه نکردند احضار شدند.
خبر ورزشی
کد خبر: ۵۴۰۰۱۳ تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محسن مسلمان خالکوبی حسین کعبی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی

آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.   آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و رئیس جبهه اصلاحات ایران، با انتشار ئوئیتی در شبکه ایکس در مورد حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر حضور تماشاگران زن در بازی رفت و برگشت پرسپولیس و سپاهان و ممنوعیت حضور هواداران مرد در این بازی ها نوشت:   تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نمونه ای از تنبیه آزارگر به جای قربانی است که قابل تعمیم در حوزه های دیگر نیز هست.  راهی که سال هاست بسیاری از جوامع برای رفع تبعیض در حوزه زنان در پیش گرفته اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر

دیگر خبرها

  • احضار و محرومیت احتمالی برای بازیکن استقلال
  • محرومیت سنگین در انتظار هافبک استقلال
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • مورد عجیب عبدالله