Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری برنامه پربیننده ۹۰ خیلی سریع از ماجرای خطای ۲ بازیکن جوان استقلال عبور کرد. آفتاب‌‌نیوز : عادل فردوسی‌پور دوشنبه شب فیلم مربوط به صیادمنش و سجاد آقایی را پخش نکرد و به حمایت تلویحی از آن‌ها پرداخت. او البته کل قضیه را زشت عنوان کرد، اما گفت:

    کمیته اخلاق می‌توانست این دو جوان را پنهانی احضار و آن‌ها را جریمه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد عادل علنی شدن محرومیت صیادمنش و آقایی باعث شد تا خیلی‌ها کنجکاور شوند و دنبال فیلم خطای آن‌ها بگردند.
پارس فوتبال
کد خبر: ۵۴۰۰۱۵ تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عادل فردوسی پور کمیته اخلاق صیادمنش آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی سرمربی پیکان روز پنجشنبه در مصاف با مس رفسنجان ترکیبی غافلگیرکننده را به زمین فرستاد. او جوان‌های زیادی را در ترکیب تیمش قرار داد که یکی از این نفرات محمدرضا دیناروند گلر 21 ساله این تیم بود.

دیناروند که محصول آکادمی باشگاه استقلال است و تا ابتدای فصل جاری هم به‌عنوان گلر سوم یا چهارم در تمرینات این تیم حضور داشت، امسال به پیکان تهران پیوست و روز پنجشنبه مقابل مس برای اولین‌بار در ترکیب خودروسازان حضور پیدا کرد.

این دروازه‌بان جوان در طول 120 دقیقه مسابقه با مس رفسنجان با عکس‌العمل‌های خوب خود نشان داد که آینده مناسبی در انتظارش است و یک دروازه‌بان خوب به فوتبال ایران معرفی شده است.

دیناروند با سیوهای متعدد و خوب توانست نقش مهمی در رفتن بازی به 120 دقیقه و ضربات پنالتی داشته باشد؛ هرچند که در ضربات پنالتی نتوانست کاری انجام بدهد و برای تیمش مفید باشد.

بی‌شک دروازه‌بان جوان خودروسازان نشان داد که می‌تواند در آینده برای تیمش مفید باشد؛ البته که حضور او با توجه به سابقه چند سال حضور در استقلال و جدایی از این تیم به حسرتی بزرگ برای طرفداران آبی‌پوش تبدیل شود.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد