Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:40:44 GMT

گلستان نایب قهرمان والیبال ساحلی جوانان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۱۱۳۳

گلستان نایب قهرمان والیبال ساحلی جوانان شد

گرگان – ایرنا – تیم 'گلستان چهار' با ترکیبی از بازیکنان بندرترکمن موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی جوانان کشور در بندرانزلی شد.

رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: رسول یمرلی و رامین قره جه اعضای تیم گلستان چهار در دیدار نهایی این رقابت ها مقابل تیم مازندران یک با ترکیب مالمیر و مومن زاده با نتیجه دو بر صفر مغلوب شد و به مقام دومی و جایزه 6میلیون ریالی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالقدیر اونق اظهارداشت: گلستان با 4تیم در این رقابت ها حضور داشت و بهمن قلی پور و وحید نیکوفر از بندرترکمن هدایت این تیم ها را برعهده داشتند.
به گزارش ایرنا مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جوانان کشور با شرکت 22 تیم از 8 استان از یکشنبه هفته جاری در زمین والیبال ساحلی منطقه آزاد انزلی در استان گیلان آغاز شد و روز سه شنبه با شناخت تیم های برتر پایان یافت.
در پایان این رقابت ها که 58 بازی انجام شد، تیم های مازندران یک، گلستان چهار، هرمزگان یک و گیلان یک به ترتیب عنوان های اول تا چهارم را کسب کردند و به ترتیب 8، 6، 5 و3 میلیون ریال جایزه نقدی گرفتند.
بندرترکمن درغرب استان گلستان واقع بوده و 2800 ورزشکار بیمه شده دارد، این شهرستان در ماه های آتی میزبان مسابقات تور جهانی والیبال است.
7333/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ساحلي قهرماني جوانان بندرتركمن گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی

والیبال ایران در رده های پایه در سطح جهانی یک قهرمانی دیگر به دست آورد. 

طرفداری | تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران یک قهرمانی مهم را به دست آورد. 

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، در فینال هم 3 بر 0 آلمان را شکست داد و قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی