Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان به ریاست مهندس ساعدی سرپرست فرمانداری، حجت الاسلام موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان وائمه جمعه قهدریجان و پیربکران و مسئولین ادارات  در سالن  شهدای هنرمند اداره فرهنگ وارشاد شهرستان برگزارشد.

دراین جلسه مهندس ساعدی گفت:خدا راشاکرم که اولین جلسه شورای اداری شهرستان با حضو مسئولین تشکیل گردیده وان شاءالله درآینده حتما ماهی یک جلسه شورای اداری را در دستور کار خواهیم داشت و بصورت دوره ای در تمام شهرها این جلسات تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس هدایت فرماندار سابق شهرستان و همچنین تبریک روز خبرنگار افزود:خبرنگاران طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و رسانه هستند و از مدیران شهرستان می خواهم که با رسانه ها تعامل و همکاری داشته باشند و هر گونه اقدامی که در جهت خدمت به مردم عزیز انجام می دهند راحتما به اطلاع مردم برسانند.

وی درادامه با اشاره به سالگرد شهادت شهید حججی خاطرنشان کرد:امروز شهید حججی به ما درسی داد که جوانان عزیزما در هر شرایطی و در هر زمان می توانیم جوانان برومند داشته باشیم و ازفرامین ولایت و رهبری تبعیت نمایند.

وی در بحث مدیریت آب در شهرستان گفت: از استاندار محترم اصفهان دکترمهرعلیزاده تشکر نموده که از زمانی که وارد استان اصفهان گردیده به سختی تلاش در رفع  مشکلات آب داشته و با تمام قدرت برای حل مشکل آب تلاش می نمایند، اما ما باید واقعیت را هم بدانیم که نمی توان فعلا رودخانه را باز نگه داریم و باید این آب موجود مدیریت شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فلاورجان گفت: بخشی از آب در کانال ها جاری شده است و بنده باتفاق نماینده محترم شهرستان پیگیرحق آبه های مردم هستیم و امید واریم که ان شاءالله این مسئله هم بخوبی حل و فصل شود.

وی همچنین افزود : این قول را می دهم که دربخش قهدریجان به صورت ویژه وارد شده و مسائل ومشکلات و مطالبات بحق مردم را پیگیری نمایم.

مهندس ساعدی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی مردم گفت :شرایط سختی است و مردم ازنظراقتصادی در وضعیت خوبی بسر نمی برند و ما مسئولین موظف و مکلف هستیم که تا حد امکان به مشکلات و مسائل مردم رسیدگی نماییم.

مهندس ساعدی در بحث اشتغال گفت: وضعیت اشتغال در شهرستان ما وضعیت خوبی نیست و من از بخشداران و شهرداران می خواهم که بصورت جدی ورود پیدا کنند تا بخشی از مسائل اشتغال را حل کنیم .

وی همچنین از بانک ها خواست که در بحث پرداخت وام ها خیلی سختگیری ننمایند و رضایت مندی مردم را جلب نمایند و امید وارم که بتوانیم کاری ماندگار دراین حوزه انجام دهیم.

وی دربحث توافق نامه برجام با اشاره به عهد شکنی امریکا گفت: ما کشور مستقلی هستیم ،با اینکه تمام قد آمده اند که ما را زمین گیر نمایند ولی ما شرایط بدتر از زمان جنگ را نداریم و قطعا با کمک و همراهی و همدلی همدیگر این مقطع زمانی را هم به خوبی طی خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری با اشاره به بحث گرانی و گران فروشی گفت :با توجه به بحث گران فروشی از دستگاه های متولی امر به جد می خواهم که در این عرصه ورود پیدا کنند و سعی کنند این مسئله را مدیریت نمایند و ان شاءالله در شهرستان ما موردی از گران فروشی نباشد که خود این ایجاد نارضایتی می نماید.

وی در ادامه با اشاره در پیش بودن هفته دولت گفت: پروژه های نیمه تمام شهرستان در دستور کار قرار گیرد و ساماندهی شود به گونه ای که خروجی خوبی برای مردم داشته باشد.

وی همچنین به راه اندازی میز خدمت در فرمانداری اشاره کرد و افزود: باید همه دستگاه ها دغدغه حل مشکلات و مسائل مردم را داشته باشند و نباید بروکراسی اداری دست و پا گیر مردم شود و کلیه دستگاه های اجرائی در شهرستان باید در این زمینه فعال شوند و گزارش آن را به فرمانداری ارسال نمایند.

سرپرست فرمانداری همچنین با اشاره به بحث کنگره سرداران شهید شهرستان گفت: باید تمام دستگاه ها با تمام قدرت به میدان کار بیایند و کارهایی که در این پروژه و کار فرهنگی عظیم بر زمین مانده انجام شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: دشمن با نقشه‌های خود درباره حجاب و عفاف، قصد دارد به سلامت جامعه آسیب بزند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام عبودی، شامگاه_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در کارگاه آموزشی حجاب و عفاف در حضور فرهنگیان شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: حجاب و عفاف موضوع بسیار مهمی برای معلمان است، مگر می‌شود شغل معلمی را بپذیریم، بعد قوانین این شغل را رعایت نکنیم و قانون را به‌هم زد.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف مربوط به بشریت است و نگاه دین ما نسبت مسئله حجاب و عفاف متفاوت است، افزود: در هر مسئله‌ای باید فکر و اندیشه را اصلاح نمود، در دنیا اندیشه‌ها خیلی متفاوتی وجود دارد، خداوند پیامبران و امامان را فرستاد که اندیشه صحیح را به ما یاد دهند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به داستان حضرت موسی (ع) که به کوه طور رفت و با خدا مناجات کرد، گفت: حضرت موسی فرمودند؛ «خدایا مرا ببین» خداوند، فرمودند؛ «هرگز مرا نخواهی دید» شاعران به این قصه سه نگاه متفاوت دارند پس باید ماها نیز نگاه‌مان را اصلاح نمائیم.

وی تصریح کرد: بعضی از افراد عریان بودن را مترقی بودن می‌دانند، در صورتی که این موضوع نشان از بی‌غیرتی و بی‌عفتی است.

عبودی خاطرنشان کرد: مرد باید قوام زندگی باشد، باید مدیر زندگی باشد، ما باید بُعد دنیایی حجاب و عفاف را مدنظر داشته باشیم، عزت و شرافت در این مورد باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در مورد بی‌حجابی و بی عفتی معتقد به برخورد تنها نیستیم، این مورد آخرین مرحله است، فلذا اساس کار در این مورد تبیین و گفت‌وگو است با رعایت حفظ شأن و شخصیت طرف مقابل خیلی از کسانی که اهل رعایت نیستند با ارشاد و راهنمایی قابل توجیه و پذیرش هستند.

در ادامه صالح داستار سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: روز معلم تجلیل از موفقیت‌ها و ارزش‌ها است، منظور پاسداشت مقام رفیع معلم است معلمی شغل انبیا الهی بوده و این شغل رفیع است.

وی افزود: یکی از مدارسی که زودتر از مدارس دیگر راه‌اندازی شد حوزه علمیه آیت الله ملک حسینی بود، باید یاد کنیم از این شخصیت برجسته و از مفاخر استان که معلمی جامع بود.

داستار با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب فرموده‌اند؛ «دانشگاه دیر است به مدرسه برسیم»، تصریح کرد: دشمنان درصدد هستند که حجاب را از زنان و دختران بگیرند، قصد آسیب زدن به سلامت، روح و روان و جریحه‌دار کردن روح مردم و جامعه را دارند، بنابراین ما باید هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی ما هستند باید به دنبال فرزندپروری دینی و الهی باشیم، باید به دنبال تعمیق باورها بود، بنابراین مدارس تحت مدیریت مدیران باید از تربیت دینی و الهی بهره‌مند شوند.

کد خبر 748177

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • سعی کردیم به واقعیت وفادار باشیم / فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • سعی کردیم وفادار به واقعیت باشیم/فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم