Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان گفت: ما در لایه های اداری افرادی را می بینیم که با نگاه سیاسی نمی گذارند تعامل میان رسانه ها و اداره ها برقرار شود که به این امر باید توجه جدی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، بختیار مجاز، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات جنوب استان، سه شنبه شب ( 23 مرداد ) در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که توسط استانداری و در هتل ایرانگردی برگزار شد؛ با اشاره به اینکه خبرنگار و رسانه رکن چهارم دموکراسی است، افزود: در سراسر استان 360 رسانه وجود دارد که این آمار دارای روال پر شتابی است و مجوزها یکی پس از دیگری در حال صادر شدن است از طرف دیگر باتوجه به اینکه استان کرمان در کشور از نظر تعدّد رسانه دارای رتبه سوم یا چهارم است، این خود یک ظرفیت بالایی است که باید آن را مدیریت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه جنوب کرمان  دارای بالغ بر 20 اداره کل، 54 نشریه مکتوب و 12 پایگاه خبری است لذا می طلبد نگاه به رسانه در کل استان یک رویکرد متوازن باشد و جنوب را به طور ویژه دید، اظهار داشت: در خصوص مطبوعات شمال و جنوب درخواست دارم که شمال و جنوب دارای تعامل بیشتری باشد.

 

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات جنوب استان با اشاره به اینکه بیشترین توزیع آگهی های ادارات کل استان از طریق رسانه های شمال انجام می شود، بیان داشت: هیچگونه نظم و ضابطه ای بر رسانه ها در کشور حاکم نیست همچنان که این مسئله در دادن بی رویه مجوزها صادق است و در این میان نشریه های حرفه ای محو می شوند.

 

مجاز با بیان این مطلب که رسانه هایی داریم که دو سال فعالیت ندارند اما همچنان شامل ماده 16 نشده اند، ابراز داشت: پروژه های سنگینی در استان انجام می شود اما در حوزه اطلاع رسانی کاری نمی شود بنابراین تقاضا داریم  طرح های مختلف، پیوست فرهنگی داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مسائل مخرب در شرایط فعلی، نگاه افراط و تفریط در سیستم استان است، تصریح کرد: ما در لایه های اداری افرادی را می بینیم که با نگاه سیاسی نمی گذارند تعامل میان رسانه ها و اداره ها برقرار شود که به این امر باید توجه جدی شود.

 

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات جنوب استان درخواست کرد: حتماً باید ارتباط خبری خوبی میان استاندار و مطبوعات جنوب وجود داشته باشد.

 

 

 

 

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت داعش عربستان صنایع کوچک دریای خزر عراق زلزله امام جواد ع ازدواج زلزله زده نگاه سیاسی مراسم روز خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد

مقام‌های عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مقام‌های عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در حضور سیدابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه رؤسای جمهوری دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان، همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور، همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا، همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا و همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا امضا کردند.

دیگر خبرها

  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است