Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@19:39:49 GMT

احترام به خبرنگار تکریم تاریخ است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۱۵۹۷

احترام به خبرنگار تکریم تاریخ است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه روز خبرنگار روز تجلیل از علم، فرهنگ و ایثار و ازخودگذشتگی است، گفت: احترام به خبرنگار تکریم تاریخ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام علی اکبر میرزایی در آیین تجلیل از خبرنگاران، با تاکید براینکه خبرنگاران باید به مطالبات اصولی و اولویت دار بپردازند، اظهار کرد: ترویج فرهنگ مطالعه، حمایت از ناشرین، توسعه سینماها، پیگیری برگشت مازاد درآمد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باید از برنامه های اولویت دار رسانه های هرمزگان باشد.

 

وی با اشاره به اینکه شرایط دشوار تحصیل در حوزه و همچنین فعالیت در حرفه خبرنگاری، افزود: حرفه خبرنگاری علمی و فرهنگی است و افراد فاقد این دو ویژگی نمی توانند در این عرصه دوام بیاورند.

 

حجت الاسلام میرزایی با ذکر این نکته که خبرنگار باید واقعیت نگر و واقع بین باشد، عنوان کرد: مطالبه گری رسانه ها به رشد و اعتلای جامعه و اصلاح امور منجر خواهد شد.

 

وی در ادامه به تشریح اهمیت پرداختن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: برنامه های ویژه ای برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به فلسفه وجودی این شورا اشاره کرد و افزود: بیان دستاوردها و انتقال مشکلات و معضلات به مسئولان از مهمترین اهداف تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات است.

 

وی با بیان اینکه هر انقلابی که شکل می گیرد تبلیغات جز موضوعات مهم آن محسوب می شود، یادآور شد: پس از روی کار آمدن انقلاب اسلامی، تبلیغات انقلاب سه رویکرد دینی(سازمان تبلیغات اسلامی)، فرهنگی، هنری و مکتوب(وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و سیاسی، اجتماعی و فرهنگی(شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی) پیدا کرد.

 

معصومه قاسمی، مدیرعامل خانه مطبوعات استان هرمزگان نیز در این آیین با اشاره به ظرفیت رسانه ای این استان، آمادگی رسانه ها را برای همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد.

 

گفتنی است؛ در این آیین از تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، روزنامه ها و هفته نامه های محلی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دریای خزر عربستان یمن اقتصاد معاون پارلمانی رییس جمهور دولت حسن روحانی کانون های فرهنگی هنری مساجد ازدواج عراق آیین تجلیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان افزود: ۲ نفر که حائز بیشترین آرا مردم در شهرهای مشهد و کلات بودند روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم این حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

وی بیان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی شروع خواهد شد که در این زمینه مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رای داده باشند و یا اصلا رای نداده باشند می‌توانند رای بدهند.

وی گفت: با توجه به بررسی انجام شده از شعب اخذ رای، تعدادی از شعب که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد هزارو ۲۰ شعبه و برای کلات تعداد ۴۴ شعب اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

طباطبایی افزود: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که آموزش آن‌ها شروع شده است، به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898681

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای