Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@01:58:34 GMT

اجرای شدن ۲۵۰۰ پروژه در استان لرستان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۱۷۰۵

اجرای شدن ۲۵۰۰ پروژه در استان لرستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛سید‌موسی خادمی، استاندار لرستان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد گفت: جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در راستای مسائل مربوط به توسعه استان است که یکی از این مسائل تأمین زمین برای تعدادی از سرمایه‌گذارانی است که قصد سرمایه‌گذاری در استان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر کسی در استان بخواهد سرمایه‌گذاری کند ما حمایت می‌کنیم و از زمین‌های منابع طبیعی و شهرک صنعتی استفاده خواهیم کرد و اگر خود سرمایه‌گذار زمین کشاورزی داشته باشد تغییر کاربری داده تا در راستای اشتغال حرکت کنیم.

استاندار لرستان عنوان کرد: زمین‌هایی که در اختیار داریم به‌شدت محدود است و جز منابع نسل‌های آینده است و ما حق نداریم این زمین‌ها را بدون محاسبات و دقت لازم واگذار کنیم و باید برای هر طرح در حدی که نیاز دارد زمین در اختیارش قرار دهیم که به پدیده زمین‌خواری منجر نشود.

وی به پروژه‌های نیمه‌تمام استان لرستان اشاره و بیان کرد: بیش از دو هزار و ۵۰۰ پروژه در استان در دست اجرا است و با توجه به سیاست دولت در واگذاری، پروژه‌هایی ازجمله ایستگاه‌های پمپاژ، زیرساخت‌های مربوط به شیلات و مجتمع‌های پرورش ماهی، اماکن ورزشی واگذارشده است.

خادمی تصریح کرد: امسال با توجه به مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی کشور که با دستور مقام معظم رهبری از سران سه قوه تشکیل‌شده است تسهیلات بیشتری برای افرادی که بخواهند پروژه‌های عمرانی را بگیرند در نظر گرفته‌شده است ازجمله تغییر کاربری پروژه‌ها با توجه به‌ضرورت اجرای پروژه‌های جدید است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اراضی منابع طبیعی، مسکن و شهرسازی و همچنین اراضی تغییر کاربری داده‌شده کشاورزی که طی ۲۰ سال اخیر واگذارشده‌اند، ولی اقداماتی که باید صورت می‌گرفت، ولی انجام‌نشده کمیسیونی تشکیل و اقدامات قانونی درزمینهٔ لغو یا جابه‌جایی این پروژه‌ها انجام شود.

انتهای پیام/ د

۲۵۰۰ پروژه در لرستان اجرا می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم

استاندار لرستان از بهره‌برداری بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عملیات اجرایی پروژه بیمارستانی نیایش خرم‌آباد در زمینی به‌مساحت 107 هزار مترمربع در 14 بلوک در مجتمع پردیس دانشگاهی کمالوند سال 1390 آغاز شده‌است.

بیمارستان 551 تختخوابه نیایش بنا بود 36 ماه به بهره‌برداری برسد، اما پس از گذشت 10سال هنوز نیمه‌کاره است و به پیشرفت 60درصدی رسیده‌است.

دستور استاندار لرستان برای آغاز روند تکمیل هتل صخره‌ای+فیلم

ابوطالب شفقت، عصر امروز، در بازدید از پروژۀ بیمارستان نیایش خرم‌آباد گفت: 71پروژه در حوزه بهداشت و درمان در لرستان افتتاح شده‌است.

او با تأکید به لزوم اختصاص زمین برای احداث بیمارستان جدید در بروجرد، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که کلنگ‌زنی این بیمارستان در سفر دوم رئیس‌جمهور انجام شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی در این استان 6.5 برابر شده‌است، بیان کرد: کلنگ‌زنی بیمارستان نیایش سال 1392 انجام شده‌است.

شفقت با اعلام پیشرفت 65درصدی بیمارستان نیایش خرم‌آباد، یادآور شد: تمام تجهیزات این بیمارستان خریداری شده‌است و این پروژه طبق گفتۀ پیمانکار سال 1404 به بهره‌برداری می‌رسد.

او اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که سفر دوم رئیس‌جمهور به لرستان در صورت پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه‌ها قبل از ماه محرم باشد.

.

انتهای  پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند