Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:15:21 GMT

تیم والیبال شهرداری ارومیه منحل نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۱۷۸۶

تیم والیبال شهرداری ارومیه منحل نمی شود

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه تیم والیبال شهرداری ارومیه به هیچ وجه منحل نمی شود، گفت: با استفاده از حمایت های بخش خصوصی یا حتی کمک های دولتی از این تیم حمایت خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه افزود: تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا این تیم بتواند با قدرت به کار خود ادامه دهد و برای آذربایجان غربی افتخارآفرینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا استاندار آذربایجان غربی 2 روز پیش نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود که انحلال باشگاه شهرداری ارومیه در زمان حاضر تصمیم درستی نیست و باید ماه ها پیش چنین تصمیمی اعلام می شد.
وی بیان کرد: باشگاه شهرداری ارومیه با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر، مسوولیت تیم داری در لیگ برتر والیبال را بر عهده گرفته و نباید در این برهه زمانی از این مسوولیت شانه خالی کند زیرا این باشگاه توقعاتی در نزد هواداران و جوانان والیبال دوست شهر ارومیه ایجاد کرده است.
هفته گذشته پنج تن از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با امضای نامه ای خطاب به ریاست این شورا، تعطیلی فعالیت های باشگاه شهرداری و انحلال این باشگاه را به دلیل مشکلات اقتصادی خواستار شده بودند.
این پیشنهاد عصر روز دوشنبه گذشته پیگیری و پس از برگزاری جلسه اعضای شورای شهر با شهردار ارومیه در نهایت باشگاه شهرداری ارومیه با رای هفت نفر منحل شد.
انحلال باشگاه شهرداری ارومیه در حالی از سوی مسوولان شهری اعلام شده است که امسال 2 تیم از شهر ارومیه در لیگ برتر والیبال کشور حضور خواهد داشت.
طی چند هفته گذشته بهروز عطایی و جاوید محسنی نیا به عنوان مربیان تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال انتخاب شدند و قرارداد بسیاری از بازیکنان حاضر در این تیم ها نیز بسته شد.
باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از سال 1390 فعالیت خود را با تیم داری در رشته های والیبال لیگ برتر، تکواندو، اسکیت، تیراندازی، فوتبال بانوان لیگ برتر و هندبال لیگ یک آغاز کرده است.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال اروميه ليگ برتر انحلال باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان