Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@03:29:28 GMT

سرباز ربوده شده خراسان شمالی به آغوش خانواده بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۱۷۹۱

سرباز ربوده شده خراسان شمالی به آغوش خانواده بازگشت

بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: سعید براتی، سرباز ربوده و گروگان گرفته شده این استان پس از مدت ها اسارت سه شنبه شب به آغوش خانواده بازگشت.

سردار علیرضا مظاهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش و حمایت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ستاد کل نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی و ماموران انتظامی و مرزبانی و سربازان گمنام امام زمان، سعید براتی، سرباز گروگان شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه 96 در میرجاوه به آغوش خانواده بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا سعید براتی به همراه 11 نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و 9 سرباز وظیفه اوایل اردیبهشت پارسال در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفت.
در این اقدام تروریستی سه درجه دار و 6 سرباز وظیفه مرزبانی بر اثر تیراندازی تروریست ها به شهادت رسیده، 2 سرباز وظیفه زخمی شده و سعید براتی سرباز وظیفه زخمی و توسط اشرار و تروریست ها ربوده شد.
7185/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مرزبان مرزبان ربوده شده خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی از کارکنان وظیفه مرزبانی در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان: شب گذشته یک تن از مرزبانان وظیفه هنگ مرزی زابل به نام محمدجواد بیاناتی حین حراست و پاسداری از مرز‌های جنوب شرق کشور در منطقه هیرمند توسط افراد ناشناس از آن سوی مرز مورد اصابت گلوله قرار گرفت که با توجه به شدت جراحات وارد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید وظیفه محمد جواد بیاناتی مجرد و ساکن شهرستان جیرفت استان کرمان است که در راه پر افتخار حفاظت از میهن به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • شهادت سرباز وظیفه جیرفتی در دفاع از مرزها
  • بهره مندی کارکنان وظیفه از آموزش‌های طرح سرباز ماهر
  • آموزش هزار و ۵۲۹ نفر از کارکنان نظام وظیفه خراسان جنوبی در طرح سرباز ماهر
  • شهادت یک سرباز در مرز سیستان و بلوچستان
  • شهادت یکی از کارکنان وظیفه مرزبانی در هیرمند
  • سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد
  • بازگشت ۵ زندانی جرائم غیر عمد به آغوش خانواده
  • ۷ نظامی در حمله تروریستی در پاکستان کشته شدند
  • جزییات کشته شدن «نگار کریمیان» دختر ۲۱ ساله در شهرستان الیگودرز
  • آدم ربایی ساختگی برای فرار از خواستگار