Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره فعالیت های مختلف فرهنگی در زمینه کتاب گفت: هدف ما از ترویج امر کتاب و کتابخوانی، ایجاد جریان پایدار فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نشست ستاد هماهنگی پایتخت کتاب ایران با اشاره به فعالیت های فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: ما از ابتدای سال با شروع فعالیت های جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی کرده ایم تا گامی سازنده در جهت ترویج امر کتاب و کتابخوانی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما معتقدیم که از صدر اسلام کتاب یکی از محورهای اصلی در فعالیت های ما بوده است زیرا معجزه پیامبر اکرم (ص) نیز این کتاب خداوند بوده است و این نشان از اهمیت کتاب دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: ما در زمینه کتاب و کتابخوانی فعالیت های مختلفی داشته ایم که بیشتر سعی داریم در سال جاری به امر مروجان کتاب بپردازیم و قبل از جشنواره ملی آن، به صورت استانی برنامه داشته باشیم تا به نوعی در استان نیز این افراد را شناخت پیدا کنیم.

جوادیان زاده تصریح کرد: ما در تمامی طرح ها سعی داریم تا هویت فردی، جمعی و شهری را مبتنی بر فرهنگ کتاب و کتابخوانی بازسازی کنیم.

وی افزود: ما معتقدیم که اگر هویت فردی را به کتاب پیوند بزنیم و برجسته سازی کنیم اقدامی مثبت در این راه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: جریان پایدار اجتماعی و فرهنگی به عنوان تاکید اصلی ما است که سعی داریم این طرح ها در قالب های مختلف ارائه شود.

جوادیان زاده بیان کرد: اگر جریان پایدار فرهنگی در زمینه کتاب و کتابخوانی صورت گیرد و جامعه به عنوان فرهنگ انجام شود و در ساختارهای فرهنگی و اجتماعی گیرد، فرهیختگی در جامعه به صورت نهادینه گسترش پیدا می کند.

وی گفت: تجربه گذر فرهنگ و هنر مازاری ها تجربه موفقی بود که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بر آن تاکید دارد که امیدواریم با برنامه های فرهنگ بتوانیم اقدامی سازنده داشته باشیم.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت عربستان داعش دریای خزر خبرگزاری شبستان عراق حسن روحانی امام جواد ع صنایع کوچک یمن شبستان یزد پایتخت کتاب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده