Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- کاپيتان رئال مادريد به انتقادات سرمربي ليورپول واکنش نشان داد و همچنين معتقد است گذشته کورتوا در اتلتيکو مادريد اهميتي ندارد.
به گزارش آريا، در آستانه جدال حساس رئال مادريد و اتلتيکو مادريد در سوپرجام اروپا، سرخيو راموس در کنفرانس مطبوعاتي در مورد مسائل مختلفي صحبت کرد:
حضور در اينجا باعث افتخار است و نشانه خوبي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در اين بازي، پاداش قهرماني در ليگ قهرمانان است و منتظر اين چالش هستيم تا فصل را با يک جام آغاز کنيم.  
راموس سپس در پاسخ به صحبت هاي رونالدو که گفته بود در يوونتوس همه مانند يک خانواده هستند، گفت اينجا در رئال مادريد هم همينطور است و نمي داند منظور رونالدو چه بوده است. وي سپس در مورد ميزباني استوني براي اين بازي گفت:
ما ورزشگاه و شهر و کشور را انتخاب نمي کنيم. طبيعتا ترجيح مي دهيم بازي نزديک تر به خانه باشد، نه آنکه دو روز سفر کنيم اما اين فرصتي براي کشور استوني است تا از نزديک ببيند رئال مادريد چگونه است و اميدوارم آنها از بازي لذت ببرند.  
در فينال ليگ قهرمانان فصل گذشته، برخورد راموس با محمد صلاح باعث مصدوميت ستاره مصري ليورپول شد و يورگن کلوپ از کاپيتان رئال مادريد انتقاد کرده بود. وي در اين مورد گفت:
من در اين مورد صحبتي ندارم. اين نظر اوست. در اين مورد نظر خودم را گفته ام. شايد اول محمد صلاح دست مرا گرفت و من عمدا قصد مصدوم کردن او را نداشتم. شايد يورگن کلوپ شکستش را توجيه مي کند اما اين اولين فينالي نبود که در آن شکست خورد. او بايد ما را رها کند و به بازيکنان خودش نگاه کند. در حقيقت عقيده او براي من اهميتي ندارد. زماني که براي بهترين مربيان فصل راي مي داديم، به او راي دادم تا شايد کمي آرام تر شود.   
در جشن قهرماني ليگ قهرمانان، راموس پيراهني با پرچم آندلوس، شهر محل تولدش پوشيده بود و از آنجايي که آن پرچم شباهت زيادي به پرچم نيجريه دارد، مردم نيجريه اين حرکت راموس را ستايش کردند. وي در اين مورد گفت:
خوشحالم که آن کارم را دوست داشته اند و مي خواهم از اينجا به تمام هوادارانم در نيجريه سلام کنم.  
راموس سپس در مورد گذشته تيبو کورتوا که دروازه بان اتلتيکو مادريد بوده، گفت:
ما با گذشته افراد، آنها را قضاوت نمي کنيم. تمام بازيکنان بزرگ مي توانند در رئال مادريد باشند. هميشه به بازيکنان تازه وارد کمک مي کنيم تا هر چه بهتر با شرايط باشگاه وفق پيدا کنند و اين باعث مي شود از قبل، بهتر بازي کنند. هميشه در پست دروازه بان حرف و حديث زيادي در مورد رئال مادريد بوده اما ما دروازه بان بزرگي مانند کيلور ناواس در اختيار داشتيم و حالا با تيبو کورتوا در اين پست قوي تر هم مي شويم. ما به گذشته اش در اتلتيکو کاري نداريم.  



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راموس کلوپ رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی دیشب ترکیب رئال مادرید را زیر و رو کرد و تیمش را با 9 تغییر به مصاف سوسیداد فرستاد، با این حال مشکلی برای پیروزی نداشت و با گل آردا گولر به سه امتیاز حیاتی دست یافت. تیم دوم رئال نیز عالی کار کرد.

فران گاسیا بعد از مدت ها فرصت پیدا کرد از ابتدا در ترکیب رئال قرار بگیرد. او که تابستان گذشته به رئال ملحق شد، در ال‌کلاسیکوی یکشنبه گذشته نیز دقایق پایانی به زمین رفت و موثر کار کرد.

فران در پایان بازی در مورد فاصله کم تا قهرمانی لالیگا گفت: «بله، قهرمانی لیگ نزدیک‌تر شد. از اینکه توانستم بار دیگر از این پیراهن دفاع کنم خوشحالم. به عنوان بازیکن رئال می‌دانید که باید همه چیز خود را برای موفقیت تیم و شادی هواداران بدهید. بازگشت به مادرید با این سه امتیاز حس فوق العاده ای دارد.»

او در مورد 9 تغییر در ترکیب اصلی گفت: «این یعنی رئال فقط به یازده نفر متکی نیست و یک تیم مشخص ندارد. ما یک مجموعه بزرگ و متحد هستیم و هر بازیکنی به زمین برود، همه تلاش خودش را می کند. ما به مربی ابزار و اختیاز لازم برای تغییرات را می دهیم.»

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس