Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه  ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه شامگاه و عصر روز گذشته میلیارد‌ها ریال است گفت:در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، عزم دستگاه قضائی در برخورد با مفاسد اقتصادی جدی است وهیچ نقطه‌ای در استان کرمان برای سودجویان ومخلان نظام اقتصادی امن نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب نیز گفت:شامگاه گذشته در راستای مبارزه بی امان با محتکران و مخلان نظام اقتصادی کشور، مجموعا بیش از ده هزار قلم کالای احتکاری از سه انبار در یک منزل مسکونی در این شهرستان کشف شد.

حامد عمرانی  افزود: در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان عج مبنی بر احتکار لوازم خانگی در سه انبار در یک منزل مسکونی بلافاصله موضوع در دستور کار دادستان رودبار جنوب قرار گرفت و با حضور میدانی در صحنه دستور فک قفل درب‌های انبار‌های خانگی صادر گردید.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت تمام چنین اموری را تحت کنترل و رصد قرار داده و هرگز به سوء استفاده گران و مخلان نظام اقتصادی اجازه ادامه این اقدامات را نخواهد داد.

عمرانی گفت:با توجه به اهمیت موضوع و در راستای طرح مبارزه با محتکران مخلان نظام اقتصادی کشور تیمی متشکل از فرمانداری، اداره اطلاعات، اداره صنعت و معدن و تجارت، تعزیرات، پلیس و با محوریت دادسرای عمومی وانقلاب در این شهرستان تشکیل شده است.
وی افزود:در ادامه این طرح شب گذشته سه انبار دیگر در این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفت که الحمدلله مورد خاصی محرز نگردید.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج نیز از کشف دو انبار بزرگ احتکار کالا‌های اساسی مردم در این شهرستان خبر داد و گفت:ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال می‌باشد.

مجید سیمی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و پس از ارائه گزارش مبنی بر احتکار مقادیر زیاد مواد غذایی و لوازم خانگی در این شهرستان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی به بازدید میدانی از انبار‌های احتکار کالا اشاره کرد و گفت:شامگاه گذشته به همراه اعضای کارگروه احتکار شهرستان کهنوج و عوامل انتظامی از دو انبار احتکار موادغذایی و لوازم خانگی بازدید بعمل آمد و در نهایت دستور پلمب و توقیف کالا‌های احتکار شده صادر شد.

معاون دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان منوجان از کشف دو انبار احتکار دارو و موادغذایی در این شهرستان خبر داد و گفت:بررسی‌های اولیه حکایت از ان دارد که ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه بالای ۲۰ میلیارد ریال باشد.

امید رضائی افزود: شامگاه گذشته در راستای طرح مبارزه با احتکار و اخلال گران نظام اقتصادی این دو انبار توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شناسایی و کشف شد.

وی گفت::در این انبار‌ها مقادیر زیادی داروی ایرانی و خارجی و همچنین اقلام خوراکی از قبیل: برنج و مایحتاج اساسی مردم کشف و ضبط شده است.

محمد ضیاالدینی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم نیز از کشف بیش از ۱۰ هزار پوشک بچه از نوع خارجی در یک انبار احتکار کالا در این شهرستان خبر داد و گفت:طی چند روز گذشته با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شرق استان چندین انبار بزرگ احتکار کالا شامل یک انبار احتکار ۱۰۰ تنی برنج خارجی، یک انبار لوازم آرایشی، بهداشتی عمدتا تاریخ مصرف گذشته و همچنین یک انبار دارو و مکمل‌های ورزشی غیر مجاز وتاریخ مصرف گذشته در این شهرستان کشف و پلمب گردیده است.
انتهای پیام/ح

چندین انبار احتکار کالا در استان کرمان کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی دادستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه خودروی شوتی در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

او تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی خودروی مذکورمتوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد ازتخلیه کالا‌های موجود در آن تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی با ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این خصوص یک نفر دستگیرو پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

سردار سلمان امیری گفت: هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه قاچاق کالا واحتکار و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره تلفن ۱۱۰ و شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران