Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کميته پزشکي فدراسيون از برگزاري دوره آموزشي اورژانس هاي فوتبال و کنترل دوپينگ کنفدراسيون فوتبال آسيا براي پزشکان فوتبال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، کميته پزشکي کنفدراسيون فوتبال اسيا با ارسال نامه اي به فدراسيون ، قصد دارد يک دوره آموزشي اورژانس هاي فوتبال و کنترل دوپينگ در مهرماه سال جاري براي پزشکان فوتبال برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين دوره آموزشي براي پزشکان منطقه مرکزي آسيا برنامه ريزي شده است. برهمين اساس جهت حضور در اين دوره لازم است که پزشکان مدارک و رزومه خود را جهت بررسي هرچه سريعتر به کميته پزشکي فدراسيون فوتبال ارسال کنند.
طبق اين نامه، معيارهاي لازم جهت شرکت در اين دوره پزشک بودن ( پزشکان متخصص داراي اولويت هستند)، همکاري با حوزه پزشکي فوتبال، تسلط به زبان انگليسي گفتاري و نوشتاري و تسلط به کار با نرم‌افزارهاي کامپيوتري است.
از ‌آنجا که هدف اين دوره تربيت مدرساني است که به ارتقا دانش پزشکي فوتبال در کشور خود کمک کنند، پزشکاني که طبق رزومه کاري خود اهتمام به آموزش و گسترش دانش پزشکي در فوتبال دارند، از نظر کنفدراسيون فوتبال آسيا در اولويت براي شرکت در اين دوره هستند.
همچنين از تمامي متقاضيان درخواست مي شود، ظرف مدت حداکثر يک هفته تا تاريخ دوم شهريور ماه جهت ارسال مدارک و رزومه خود به کميته پزشکي فدراسيون فوتبال اقدام کنند. لازم به ذکر است دو پزشک جهت شرکت در اين دوره به کنفدراسيون فوتبال آسيا معرفي مي شوند.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین