Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در دیدار آیت ا... تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با آیت ا... علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ، آیت ا... علما ضمن خیرمقدم به آیت ا... تقوی طی سخنانی گفت: استان کرمانشاه ظرفیتها و پتانسیل‌های زیادی در حوزه کشاورزی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استان تولیدات مناسبی نیز دارد افزود: از دیرباز استان کرمانشاه محصولات کشاورزی مورد نیاز داخل استان را تامین و حتی نیاز دیگر استانها را نیز تامین کرده است.

آیت ا... علما با بیان اینکه امروزه کشت های نوین در حال توسعه هستند خواستار حمایت دولت از توسعه زعفران و سیستم های نوین آبیاری شد.

در ادامه آیت ا... تقوی نیز بر توسعه کشاورزی نوین تاکید کرد و گفت: امروزه کشاورزی علمی می تواند جوابگوی نیازهای داخلی باشد و خوشبختانه کشاورزی ما به سوی استفاده از روش های نوین کشاورزی حرکت می کند.

آیت ا... تقوی با بیان اینکه تنها دغدغه ما توسعه کشاورزی است افزود: با تلاش و کار جهادی مجموعه وزارت جهاد کشاورزی توسعه کمی و کیفی تولیدات محقق خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

توسعه کشاورزی نوین در کرمانشاه

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه ۳۱  فروردین ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه؛  حجت الاسلام فیاضی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پاسخ کوبنده و سریع ایران در صورت هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش