Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-06@19:04:26 GMT

مسئولان به جوانان اعتماد کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۲۴۹۹

مسئولان به جوانان اعتماد کنند

  به گزارش خبرگزاری تقریب،  حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، سه شنبه شب در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه دانشگاه پیام نور استان ابراز داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران، جوانان غیور انقلابی نیاز دارد تا با اقدامات انقلابی و پرشور، نظام اسلامی را از پیچ های تاریخی عبور دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان شرقی بر ضرورت بکارگیری اندیشه های جوانان در مدیریت کشور تاکید کرد و گفت: مسئولان باید از دانش های به روز جوانان در هم امور کشور استفاده بهینه کنند و به آنان اعتماد داشته باشند.
امام جمعه تبریز با اشاره به نقش تاثیرگذار نسل جوان در عملی شدن اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد: دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) با اندیشه و تفکر نیروهای جوان امکان پذیر است.
همچنین حجت الاسلام جلیلی مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی طی سخنانی ابراز داشت: طرح «ضیافت اندیشه» دانشگاه پیام نور، امسال با شرکت 480 دانشجوی دختر و پسر در برنامه های آموزشی، فرهنگی و معنوی، آشنایی با منابع اسلامی و مباحث دینی به صورت آزمون مجازی و حضوری برگزار شد.
معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی نیز اظهار داشت: شیوه آموزشی متفاوت این دانشگاه باعث ثبت کارنامه درخشان و موفق در تمامی عرصه ها برای این دانشگاه شده است.
گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم شهیدان صادق عدالت اکبری و وحید فرهنگی والا از شهدای استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.  

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش است
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • امام جعفر صادق (ع) بشریت را به سوی علم و دانش رهنمون ساخت
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی