Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:52:20 GMT

سالن تختی لاهیجان تا دهه فجر به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۲۶۰۸

سالن تختی لاهیجان تا دهه فجر به بهره برداری می رسد

لاهیجان - ایرنا - سرپرست اداره ورزش و جوانان لاهیجان از بهره برداری از سالن ورزشی تختی این شهرستان تا دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا مودبی عصر سه شنبه در نشستی با نمایندگان رسانه های ورزشی شهرستان لاهیجان به مناسبت هفته خبرنگار اظهار داشت: خود را موظف می دانیم در انتصاب ها و تغییر هیات های ورزشی، دیدگاه های حرفه ای ورزشی و تخصصی را لحاظ کنیم و اعتقادم این است که به جای تغییر افراد باید روش ها تغییر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مجموعه ورزشی مهر لاهیجان تا پایان تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید و احداث سالن ورزشی شهدای این شهر نیز به بخش خصوصی واگذار شده است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان لاهیجان تصریح کرد: بر شفافیت های مالی تاکید دارم و باید با شفاف سازی در هیات های ورزشی، مردم بدانند که امانت آنان به دست چه کسانی داده شده است.
مودبی از رسانه ها خواست مردم را به انجام ورزش های همگانی ترغیب کنند تا جامعه ای برخوردار از سلامت جسمی و روحی داشته باشیم.
شهرستان لاهیجان با 2 بخش مرکزی و رودبنه، در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گيلان لاهيجان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در این رابطه اظهار داشت: در راستای اصول نگهداری از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب مستقر در روستا‌های ارومیه، جلسه‌ای با حضور همکاران بهره برداری مناطق ۳ گانه و شهر‌های تابعه، نماینده پیمانکار مربوطه، مسئول تامین و تولید و مسئول PM امور ارومیه برگزار شد.   وی، هدف از برگزاری این جلسه را شناخت کافی در زمینه بهره برداری صحیح و نگهداری مناسب از تاسیسات مربوط به انتقال و توزیع آب، جمع آوری فاضلاب، واحد‌های تصفیه خانه آب و فاصلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد