Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@21:08:02 GMT

رقابت سخت شماره یک پرسپولیس با رادوشوویچ

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۲۸۹۹

به گزارش وانانیوز، 

این جمله را که «با این خط دفاع، هر دروازه‌بانی در پرسپولیس کلین‌شیت می‌کند» را حتما زیاد شنیده‌اید. ادعای درستی است اتفاقا اما درست‌تر شاید این باشد که بگوییم پرسپولیس امنیت این روزهای دروازه‌اش را به جوگیری علیرضا بیرانوند مدیون است که برای به دست آوردن دل هواداران، تا 1400 تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن روز حتما فکر نمی‌کرده که جام جهانی، راه را برای صعودش به آن سوی مرزهای فوتبال ایران باز کند و حالا که این شانس به او رو کرده، همان قرارداد پایش را بسته است. بیرانوند در پرسپولیس ماند چون قراردادش اجازه رفتن به او نمی‌داد اما شاید هیچ مربی دیگری جز برانکو نمی‌توانست او را که ستاره‌ ایران در روسیه بود، تا این اندازه برای ایستادن درون دروازه پرسپولیس مشتاق کند. مرد کروات اما بهترین راه را برگزید؛ نیمکت‌نشینی. بیرانوند ملی‌پوش را روی نیمکت نشاند تا هم بابت آن دو روز تاخیر تنبیهش کرده باشد و هم او را متوجه کند که دیگر بی‌رقیب نیست و با هر اشتباه، باید تماشاگر بازی‌ رادوشویچ باشد. دروازه‌بانی که اتفاقا او هم همپای علیرضا بیرانوند پیشرفت کرده و حداقل اینکه در دو بازی ابتدایی فصل، دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشت. البته که این دروازه‌بان را نمی‌توان با بیرانوند مقایسه کرد اما سه بازی بدون حتی یک گل خورده نشان می‌دهد که ایوانکوویچ در انتخاب‌هایش اشتباه نکرده است. هر چند بهتر بود مقابل تهدید‌های بیرانوند (برای جدایی) کوتاه نمی‌آمد و در اهواز هم دروازه را به بوژیدار رادوشویچ می‌سپرد. مهم اما همین امنیتی است که او در دروازه تیمش به وجود آورده و علیرضا بیرانوند هم می‌داند که برای «یک» ماندن، باید خیلی از رادو بهتر و آماده‌تر باشد.

منبع: وانا

کلیدواژه: رادوشوویچ پرسپولیس علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

با ادامه مصدومیت علیرضا بیرانوند و دوری او از تمرینات امیررضا رفیعی مثل دو بازی قبلی مقابل گل‌گهر و ملوان در آبادان هم سنگربان اصلی سرخ‌ها خواهد بود.

با توجه به حضور امیررضا رفیعی که چند روز قبل ۲۲ سالگی را پشت سر گذاشت مهرشاد اسدی دیگر دروازه‌بان جوان سرخ‌ها به عنوان گلر ذخیره روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

مهرشاد اسدی که قد و قامت بلندتری نسبت به رفیعی دارد متولد قائمشهر است و برخلاف تصورات از آکادمی پرسپولیس بالا نیامده، اما از تابستان سال گذشته و همزمان با حضور رفیعی به تمرینات تیم بزرگسالان اضافه شده است.

نکته اینجاست که پرسپولیسی‌ها از کیفیت دروازه‌بانی مهرشاد اسدی در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی نیز به‌شدت تمجید می‌کنند و می‌گویند او هیچ کم و کسری نسبت به رفیعی ندارد و هر دو دروازه‌بان می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند کما اینکه رفیعی در سه مسابقه‌ای که به میدان رفت نشان داد اینطور هم نیست که بعد از هر بار مصدومیت یا محروم شدن بیرانوند دست و دل هواداران پرسپولیس به‌خاطر نداشتن دروازه‌بان ذخیره مطمئن بلرزد.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند اینکه رفیعی به‌عنوان دروازه‌بان دوم انتخاب شد و مهرشاد اسدی گزینه سوم شناخته شد به تفاوت کیفی این دو دروازه‌بان برنمی‌گردد و این انتخاب ریشه فنی ندارد و تنها به‌خاطر بازی‌های بیشتر تدارکاتی رفیعی، او جلوتر از مهرشاد قرار می‌گیرد.

به هر حال از آنجایی که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند از بازی هفتم اردیبهشت ماه در جام حذفی مقابل آلومینیوم در اراک به دروازه سرخ‌ها باز خواهد گشت و رفیعی به نیمکت تیمش برمی‌گردد مهرشاد اسدی هم احتمالا آخرین نیمکت‌نشینی خود در این فصل را مقابل صنعت نفت آبادان تجربه می‌کند مگر اینکه باز هم اتفاقات عجیب و غریب باعث شود تا او به لیست بیست نفره سرخ‌ها درمسابقات آتی‌شان راه یابد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی