Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@07:29:34 GMT

راکب موتورسیکلت در تصادف رانندگی جاده بانه جان باخت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۲۹۸۷

راکب موتورسیکلت در تصادف رانندگی جاده بانه جان باخت

حمید عبدالملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موتورسوار پس از برخورد در صحنه حادثه مجروح شد ولی سه ساعت بعد در بیمارستان جان خود را از دست داد.
وی یادآور شد: این تصادف عصر سه شنبه در سه راهی کریم آباد جاده بانه - مریوان روی داد و براساس اعلام کارشناسان پلیس راه، راننده آردی مقصر شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


10 مرداد هم یک موتورسوار در نزدیکی همین محل در جاده روستایی کریم آباد - بانه با یک دستگاه تویوتا لندکروز برخورد کرد و جان خود را از دست داده بود.
جاده روستای کریم آباد یکی از جاده های منتهی به سیرانبند است که تا شهر بانه 5 کیلومتر فاصله دارد.
رئیس پلیس راه انتظامی بانه هم پیشتر به ایرنا گفته بود در چهار ماهه منتهی به تیر ماه امسال چهار نفر در جاده های ارتباطی این شهرستان در اثر وقوع تصادفات رانندگی جان باختند که 33 درصد از مدت مشابه سال قبل کمتر است.
بر اساس اعلام مدیرکل پزشکی قانونی کردستان تعداد فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی در استان کردستان طی سه ماه ابتدای امسال 90 نفر بود که در مقایسه با سال گذشته 15.4 درصد افزایش یافته است.
6108/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت پلیس راه تصادف تصادفات رانندگی رئیس پلیس راه موتورسیکلت رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه

جانشین پلیس راه استان بوشهر از وقوع سه تصادف و واژگونی خودروی سواری در محور گناوه خبر داد و گفت: در این حوادث متأسفانه ۲ نفر فوت کردند و ۱۰ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ رسول قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به حوادث رانندگی در 24 ساعت گذشته در محور پر خطر گناوه اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته در این جاده 3 خودرو سواری حادثه دیدند که 2 سانحه آن واژگونی بود.

وی، واژگونی خودرو سواری با سه مصدوم در جاده گناوه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: پس از واژگونی خودرو سواری پژو پارس در کیلومتر 20 محور گناوه به دیلم مقابل روستای چاه‌شور یک تیم عملیاتی اورژانس جاده‌ای هلال احمر به محل حادثه اعزام شد که در این واقعه سه نفر مصدوم شد که توسط آمبولانس هلال احمر و عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

جانشین پلیس راه استان بوشهر، از برخورد 2 خودرو زانتیا و پژو 405 در محور گناوه مقابل روستای کوهک خبر داد و بیان کرد: در این حادثه 6 نفر مصدوم و به مرکز درمانی اعزام شدند.

وی، حادثه سوم در 24 ساعت گذشته در محور گناوه را واژگونی پراید اعلام و خاطرنشان کرد: در واژگونی پراید با سه سرنشین مقابل روستای چاهک گناوه متأسفانه 2 جوان 33 و 25 ساله جان باختند و راننده مصدوم شد. در 24 ساعت گذشته در مجموع در تصادف جاده گناوه 10 نفر مصدوم و 2 نفر فوت کرده‌اند.

قنبری یکی از مهمترین دلیل عمده حوادث رانندگی جاده‌ای را واژگونی دانست و تأکید کرد: رانندگان با رعایت اصول صحیح رانندگی، توجه به تابلوهای هشداری و اخطار و رعایت سرعت مطمئنه از بروز سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • در سال ۱۴۰۱، ۲۰۸ نفر و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۸۵ راکب موتورسیکلت فوت شده‌اند 
  • هدفگذاری برای کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات
  • تصادفات جاده‌ای سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در جهان می‌گیرد
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه