Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید محمدی در حاشیه بازدید معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود از پروژه های ورزشی سطح شاهرود در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه اعتبارات تملک دارایی پیشنهادی سال ۹۷ حوزه ورزش شاهرود سه میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان است، ابراز داشت: این رقم طی سال گذشته ۷۵۰ میلیون تومان بود که با پیگیری نماینده شهرستان به سه میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان افزایش یافت که با این رقم ۱۰ پروژه ورزشی شهرستان به لحاظ اعتباری تعیین تکلیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته با کاهش اعتبارات مواجه بودیم که این امر در سرجمع همه دستگاه‌های اجرایی است، افزود: عمده اعتبارات امسال حمایت جانبی و پوششی از پروژه‌ها است زیرابه لحاظ ساخت‌وساز با تورم مواجه بودیم.

راه‌اندازی پنجمین کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی کشور در شاهرود

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود بابیان اینکه دیوارکشی و محوطه‌سازی سالن ورزشی بهارستان در حال انجام است، ابراز داشت: این مجموعه نیازمند به آسفالت، مناسب‌سازی فضا، نورپردازی و دیوار بود که برای تکمیل این فرایندها  ۲۰۰میلیون تومان اعتبار منظور شد، پیمانکار مشخص و به دنبال نقشه‌ای از مسکن و شهرسازی هستیم که قول داده‌اند که تا هفته آینده این طرح شروع شود.

محمدی در ادامه تصریح کرد: به‌عنوان پنجمین شهرستان ایران کلینیک پزشکی ورزشی شاهرود بااعتبار ۱۵۰ میلیون تومان افتتاح شد که ۳۹ میلیون تومان آن نقدی و مابقی از اسناد خزانه یک‌ساله تأمین‌شده است، این مرکز مجهز قابلیت فیزیوتراپی، باز توانی و بازپروری ورزشکاران مصدوم را خواهد داشت که با تجهیزات تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی این طرح طی هفته دولت یا هفته تربیت‌بدنی افتتاح می‌شود.

وی افزود: برای تکمیل زمین چمن مصنوعی بسطام۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات سال ۹۶ پیش‌بینی شد که ۱۰۰ درصد آن تخصیص پیدا کرد و پیمانکار در حال حاضر کار را شروع کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود بابیان اینکه تکمیل سالن باستانی مجن نیز در دستور کار است، ابراز داشت: خود اهالی از آورده کمک ۳۰ تا ۴۰ درصدی خیران اجرای این پروژه را به ورزش و جوانان واگذار کردند که مبلغ ۳۰۰میلیون تومان در سال ۹۶ برای آن اعتبار منظور شد که ۱۰۰درصد آن را تخصیص داده است و ۲۰۰میلیون تومان دیگر نیز برای تکمیل و بهره‌برداری در سال ۹۷ اعتبار لازم پیش‌بینی می‌شود.  

افتتاح استخر بیارجمند در هفته دولت

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود در ادامه بیان کرد: در کنار سالن جانبازان که سال ۸۶ افتتاح و بهره‌برداری شد فضای خالی وجود داشت که به کمک خیران تا حدودی کار دیوارکشی و سقف آن تکمیل و ۵۰ میلیون تومان برای آن اعتبار منظور شد که ۱۰۰ درصد آن تخصیص پیدا کرد و امیدواریم زودتر به بهره‌برداری برسد.

محمدی بابیان اینکه برای تکمیل استادیوم تختی امسال ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار منظور شده است، تصریح کرد: زمین تنیس استادیوم تختی نیز تکمیل خواهد شد.

وی بابیان اینکه برای استخر آموزشی بیارجمند هم یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان سال ۹۶ پیش‌بینی شد، افزود: یک میلیارد تومان از اعتبارات ملی و ۷۵۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی برای این پروژه در نظر گرفته‌شده است که طی بازدید هفته گذشته به همراه فرماندار از این مجموعه احتمالا طی هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی روستای خان‌خودی

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود با بیان اینکه در تلاش برای تکمیل پروژه‌های در دست ساخت این شهر هستیم، ابراز داشت: برای تکمیل زمین چمن مصنوعی روستای خان‌خودی بخش بیارجمند ۲۵۰میلیون تومان اعتبار مصوب منظور شد که ۱۰۰ درصد آن تخصیص پیدا کرد و این پروژه نیز در هفته تربیت‌بدنی به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدی در ادامه تصریح کرد: به‌طورکلی که در همه پروژه‌های مذکور تنها سالن باستانی مجن که سال آینده افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و ۹ پروژه دیگر همین امسال تکمیل خواهند شد.  

وی افزود: دولت آماده مشارکت بخش خصوصی است بنابراین هر سرمایه‌گذاری و پیمانکاری که بخواهد در ساخت سالن ورزشی مشارکت داشته باشد این آمادگی از سوی ورزش و جوانان وجود دارد تا زمین مناسب و مجوزهای لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

افتتاح فاز یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در سال ۹۷

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود بابیان اینکه تاکید مدیرکل و همچنین نماینده شهرستان تکمیل استادیوم ۱۵ هزارنفری است، ابراز داشت: برای تکمیل این پروژه دو دیدار با وزیر صورت گرفت که خوشبختانه مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نگاه خوبی به آن دارند و امیدواریم با تخصیص اعتبارات خوب طبق دستور وزیر سال ۹۷ این مجموعه با ظرفیت پنج هزار تماشاگر افتتاح شود.

محمدی در ادامه تصریح کرد: اعتبارات سال ۹۷ بیشتر پوشش اعتبارات سال ۹۶ برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است لذا برای استادیوم تختی و زمین تنیس ۲۰۰ میلیون، محوطه‌سازی استادیوم شهید اکبری ۵۰۰میلیون، تکمیل زمین چمن مصنوعی روستای خان خودی ۱۰۰میلیون تومان، استخر آموزشی بیارجمند ۳۰۰میلیون و سالن سه‌هزارنفری شاهرود ۶۵۰میلیون تومان، احداث پیست موتورسواری شاهرود ۱۰۰ میلیون تومان، تکمیل زمین ورزشی بسطام ۱۵۰میلیون تومان، کف‌پوش سالن‌های ورزشی ۱۲۳میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: سال گذشته برای تجهیز، تکمیل و تعمیر اماکن ورزشی ۲۷۰میلیون تومان پیش‌بینی شد که ۱۵۵میلیون تومان تخصیص داشت و امسال ۳۰۰ میلیون تومان برای آن اعتبار منظور شده است که امیدواریم با تکمیل این پروژه‌ها بتوانیم گام مؤثری در راستای ارتقا نشاط اجتماعی برداریم.

کد خبر 4369241

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه های عمرانی مجید محمدی ورزش و جوانان استان سمنان مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز احتکار بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران

به گزارش خبرنگار مهر, سردار سیاوش مسلمی عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه مرحله نهایی اولین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان مازندران جام شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان که به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد، از همه کسانی که در پایین‌ترین سطح برگزاری این مسابقات (پایگاه‌های مقاومت محلات) تا بخش و شهرستان زحمت کشیدند تا این برنامه در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی برگزار شود تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: طبیعتاً این اقدام صورت نمی‌گرفت مگر با همکاری و هم افزایی که بین بخش‌های اداره کل ورزش جوانان استان، اداره ورزش شهرستان‌ها، شوراها و شهرداری‌ها، دهیاران و بخشداری‌ها و همچنین فرماندهان نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت ایجاد و زمینه لازم را فراهم کردند.

وی از شرکت حدود ۲۰ هزار نفر در این مسابقات خبر داد و گفت: به موجب برگزاری این مسابقات فضای خوبی برای جوانان ایجاد شد و حضور جوانان در این عرصه‌ها برای جسم، روح، فکر و برای آینده کشور که موجبات افتخار آفرینی را فراهم می‌کند، نقطه قوتی است.

سردار مسلمی با بیان اینکه خدمت به مردم فقط معیشتی نیست، اظهار کرد: همه ما در هر سطوحی که مسئولیت داریم باید یکی از اصلی ترین دغدغه‌ها پرداختن به نسل جوان و خدمت به مردم باشد باتوجه به اینکه خدمت به مردم، فقط معیشتی نیست و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی همه این سطح می‌تواند عرصه خدمتگزاری باشد.

فرمانده سپاه کربلا از ۱۴۴ سالن ورزشی که در اختیار بسیجیان قرار داده شده، خبر داد و افزود: امروز افتخارمان این است که در مجموعه بسیج در خدمت مردم باشیم و به عنوان بخشی از جامعه ورزشی در استان مازندران انجام وظیفه کنیم و تاکنون ۱۴۴ سالن ورزشی در خدمت جوانان بسیجی استان مازندران قرار داده شده است.

سردار مسلمی با اشاره به مسئولیت خویش در کسوت رئیس هیئت کشتی بسیج کشور بیان داشت: امروز در حوزه ورزش کشتی، مازندران به عنوان قطب کشتی ایران است بر همین مبنا برنامه ریزی هایی را با هیئت کشتی استان برقرار کرده‌ایم که لیگ کشتی استانی و چندین تیم را در لیگ برتر و دسته یک داشته باشیم و ان شاءالله بتوانیم بخشی از سهم خودمان را به عنوان آورده مجموعه سپاه در حوزه کشتی تقدیم علاقه مندان کشتی کنیم.

کد خبر 6088037

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • در چه صورتی انتقال دارایی مشمول مالیات نمی‌شود؟
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه دارایی و کسانی می‌شود؟
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند